اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

مهاجرت اتباع بیگانه به فرهنگ دماوند ضربه می‏زند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: مهاجرت اتباع بیگانه به فرهنگ دماوند ضربه می‏زند و باید برای این مسئله تدبیری اندیشیده شود.

مهاجرت اتباع بیگانه به فرهنگ دماوند ضربه می‏زند

علیرضا قاسمی‌‏فرزاد امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران به مشکلات فرهنگی و اجتماعی شهرستان دماوند اشاره کرد.

وی اظهار داشت: مهاجرت مخصوصاً حضور اتباع بیگانه در دماوند، آسیب‏های فرهنگی و اجتماعی را در شهرستان دماوند به دنبال دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند ادامه داد: این اقدام در هم‏خوردگی ترکیب جمعیتی، عرضه و مصرف مواد مخدر و بی‌‏توجهی به بهداشت فردی و روانی را در پی دارد.

قاسمی‌‏فرزاد سکونت‏‌گاه‏های غیرمجاز را دیگر مشکل شهرستان دماوند دانست و افزود: در کنار شهر دماوند مناطقی وجود دارد که با پیش‌‏بینی‌‏ها و پیشگیری‏های صورت گرفته مانع ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز در آنها شده‏ایم.

وی تصریح کرد: با وجود جمعیتی که در منطقه ساکن هستند، این حوزه مشکلاتی را به وجود آورده است و باید با هماهنگی مراجع استانی و اتخاذ راهکارهایی مناسب آن را برطرف کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در سفر به استان خراسان‏‌شمالی اشاره و تأکید کرد: ایشان 20 محور را به صورت عالمانه و کارشناسی‌‏شده تبیین فرمودند که این موضوعات در شهرستان دماوند در دانشگاه‏ها و در جلسات شورای فرهنگ عمومی مطرح و راهکارهایی برای اجرا شدن آنها در سطح شهرستان دماوند اتخاذ خواهد شد.

قاسمی‌‏فرزاد برگزاری مراسم مذهبی و ملی را در سطح شهرستان دماوند بسیار دقیق و با بهترین کیفیت عنوان کرد و افزود: تقویت ولایت‏مداری، پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از اهداف برنامه‏‌های مناسبتی در شهرستان دماوند است.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول