اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دشتستان:

بازشناسی درس‌های قولی و فعلی پیامبر اسلام(ص) ضروری است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دشتستان گفت: بازشناسی درس‌های قولی و فعلی پیامبر اسلام(ص) و معرفی چهره بی‌پیرایه اسلام ضروری است.

بازشناسی درس‌های قولی و فعلی پیامبر اسلام(ص) ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید جواد مهدوی‌مرتضوی صبح امروز در نشست بسیجیان دشتستان با اشاره به اهانت‌های اخیر دشمنان اسلام به ساحت نورانی رسول اعظم (ص) و همچنین واکنش‌های گسترده‌ امت اسلامی، به تحلیل اهداف پشت صحنه این حوادث پرداخته و راه‌کارهایی را برای مقابله با این زنجیره پلید اهانت به اسلام و توقف آ‌ن بیان داشت.

وی اظهار داشت: اهانت اخیر به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) اگر چه تلخ و ناگوار بود و داغ آن حتی پس از مدتی انتقام بر دل‌ها باقی می‌گذارد اما این اهانت علاوه بر «روسیاهی» برای دشمنان ، یک «روسفیدی» برای امت رسول‌الله (ص) دارد و پیشقراول این روسفیدی در حفظ و دفاع از دین و جانشینان دین خدا، مردم و امت ایران اسلامی هستند که پیامبر (ص) وعده آن را فرموده بود.

این مسئول افزود: صهیونیست‌ها و کشورهایی که زیر نفوذ صهیونیسم هستند، نظام سلطه و در رأس آنها آمریکا، وقتى می‌خواهند با امت اسلامى در بیفتند و با اسلام معارضه کنند، آماج حمله‌ خودشان را نبى معظم و مکرم اسلام(ص) قرار می‌دهند.

مهدوی مرتضوی با طرح این سئوال که پشت صحنه‌ این حرکات شرارت‌بار چیست و کیست؟گفت: پشت صحنه‌ این حرکت‌های شرارت‌بار، سیاست‌های خصمانه‌ صهیونیسم و آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود می‌خواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسل‌های جوان در دنیای اسلام خوار کنند و احساسات دینی جوانان را خاموش کنند.

وی ادامه داد: اگر سران خائن و ضد دین استکبار از حلقه‌های قبلی این زنجیره‌ پلید، یعنی سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش‌های آمریکایی آتش‌زننده‌ قرآن حمایت نمی‌کردند و ده‌ها فیلم ضد اسلامی را نمی‌ساختند، امروز کار به این گناه و گستاخی بزرگ و غیر قابل بخشش نمی‌رسید.

مهدوی مرتضوی با اشاره به برخی اهداف نظام سلطه از گستاخی‌ها به ساحت اسلام و آتش‌سوزی قرآن گفت: هدف آنها از اقدام نفرت‌بر‌انگیز اخیر و نیز قرآن‌سوزی این است که از جهتی مقابله با اسلام و مسلمانان در جامعه‌ مسیحی به همه مردم کشیده شود و با دخالت کلیسا و کشیش، رنگ مذهبی بگیرد و رنگ تعصبات و تعلقات دینی به‌خود بگیرد و از سوی دیگر ملت‌های مسلمان را که از این جسارت بزرگ به خشم آمده و جریحه‌دار می‌شوند از مسائل و تحولات دنیای اسلام و خاورمیانه غافل کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دشتستان با توصیه بسیجیان به بصیرت‌افزایی و هوشیاری نسبت به اعمال دشمنان یادآور شد: این گونه اعمال دشمنان باید ما مسلمان‌ها را بیدار کند و بفهمیم که در وجود پیامبر(ص)، در شخصیت پیامبر(ص)، در خاطرات زندگى پیامبر(ص)، در هجرت پیغمبر(ص)، در جهاد پیغمبر(ص)، در سیره‌ پیغمبر(ص) و در درس‌هاى قولى و عملى پیغمبر(ص) چه گنجینه‌ بزرگی براى مسلمان‌ها نهفته است.

وی تصریح کرد: ما از این گنجینه اگر استفاده کنیم، امت اسلامى به آنچنان موقعیتى خواهد رسید که نتوانند دیگر به آنها زور بگویند؛ نتوانند آنها را زیر فشار قرار بدهند؛ نتوانند آنها را تهدید کنند و این درس بزرگی براى ما خواهد بود.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دشتستان در تشریح راه‌های مقابله با اهانت‌کنندگان افزود: کار بزرگ ما مسلمانان شناسایى اسلام و شناساندن آن و نیز آشنایى بیشتر با یکدیگر است و همچنین بازشناسی درس‌های قولی و فعلی پیامبر اسلام(ص)، معرفی چهره بی‌پیرایه اسلام، وحدت حول وجود رسول اعظم اسلام(ص) بر ضد دشمنان اسلام و نظام سلطه، توجه به پشت صحنه اهانت‌ها و اغراض عاملان آن، پرهیز از درگیری اسلام با مسیحیت و نیز مطالبه مجازات اهانت‌کنندگان از سران آمریکا می‌تواند باشد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول