اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

پژوهشگران نباید درگیر موانع اداری شوند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین گفت: نوآوران و پژوهشگران که در حیطه علم و دانش به فعالیت می‌پردازند، نباید درگیر موانع اداری شوند.

پژوهشگران نباید درگیر موانع اداری شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عباسعلی درافشانی با اشاره به حضور مؤثر استان قزوین در سومین جشنواره ملی و نمایشگاه علم تا عمل که منجر به کسب مقام نخست استان در کشور شد، اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های اصلی طرح‌های برگزیده نیز در این نمایشگاه این امر است که طرح‌ها به مرحله فروش رسیده باشند.

وی افزود: علم زمانی مؤثر واقع می‌شود که همراه با عمل باشد و این امر مهم نیز در آموزه‌های دینی ما مورد تأکید قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تصریح کرد: با عنایت به تأکید مقام معظم رهبری باید برای پژوهش‌ها و طرح‌هایی که خلق ثروت برای کشور داشته باشند و نتایج آنها نیز ملموس باشد، هزینه کنیم.

درافشانی ادامه داد: استان قزوین دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف است و در خصوص انعکاس این ظرفیت‌ها باید اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

این مسئول تأکید کرد: ضروری است که یک جلسه شورای اداری با محوریت این امر تشکیل شود و طراحان و پژوهشگرانی که در این نمایشگاه به کسب رتبه نایل شده‌اند در این جلسه حضور یابند و به معرفی طرح‌های خود به مدیران بپردازند و در عین حال نیز در یک نمایشگاه جانبی طرح‌های راه یافته به این نمایشگاه نیز به نمایش گذاشته شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین ادامه داد: پرهیز از موازی‌کاری با تلاش برای متمرکز شدن دانش‌های پراکنده و تقویت مراکز رشد استان قزوین از مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا طرح‌های خوب و مؤثر معرفی شوند و به مرحله تولید و فروش برسند.

درافشانی تأکید کرد: نخبگان، نوآوران و پژوهشگران که در حیطه علم و دانش به فعالیت می‌پردازند، نباید درگیر موانع اداری شوند و هماهنگی‌های لازم نیز با مسئولیت پارک علم و فناوری باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول