اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی:

سیاست‌گذاری‌های وزارت کار با رویکرد خدمت‌رسانی صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سیاست‌گذاری‌های این وزارتخانه بزرگ، همسو و هماهنگ با سیاست‌های کلان دولت در دو قلمرو بیمه‌ای و حمایتی با رویکرد خدمت‌رسانی و توجه به رفاه اجتماعی صورت می‌گیرد.

سیاست‌گذاری‌های وزارت کار با رویکرد خدمت‌رسانی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم نظری‌جلالی که به منظور ارزیابی و بررسی عملکرد دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هرمزگان سفر کرده بود پیش‌ازظهر امروز در نشست ارزیابی با مسئولان حوزه تخصصی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهار داشت: در راستای جوابگویی صادقانه مسئولان به مردم است که مردم، دولت را از خود می‌دانند و متقابلاً دولت و نظام نیز باید مردم را از خود بدانند.

وی بیان داشت: سیاست‌گذاری‌ها، برنامه‌ریزی و تمام ماموریت‌ها و وظایف این وزارتخانه بزرگ، همسو و هماهنگ با سیاست‌های کلان دولت در دو قلمرو بیمه‌ای و حمایتی با رویکرد خدمت‌رسانی بیشتر و توجه به رفاه و توسعه عدالت اجتماعی صورت می‌گیرد.

معاون روابط‌عمومی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در مقایسه با دوره‌های گذشته در زمینه بیمه‌های اجتماعی، درمانی و رفاهی نیز اقدامات و خدمات گسترده و متنوعی به بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران و اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر نیز ارائه شده است.

وی در ادامه این نشست، هدف از ارزیابی را بررسی نقاط ضعف و قوت و در راستای بهبود امور بر اساس مقررات عنوان کرد.

مشاور وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نیز در این نشست گفت: رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان زمینه‌ساز حل بسیاری از مشکلات است و این امر از دغدغه‌های مسئولان محسوب می‌شود.

راستی به ظرفیت‌های فراوان در زمینه ایجاد اشتغال و فرصت‌های بی‌شمار سرمایه‌گذاری در استان اشاره کرد و گفت: استفاده از این ظرفیت‌ها به ویژه بخش کشاورزی و صنعت و معدن منجر به ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار می‌شود.

در این نشست مدیران هر یک از واحدهای مختلف در خصوص عملکرد خود توضیحاتی را ارائه کردند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول