اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

تحکیم بنیان خانواده محور کارهای فرهنگی در دماوند است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: تحکیم بنیان خانواده یکی از محورهای اصلی کارهای فرهنگی در شهرستان دماوند است.

تحکیم بنیان خانواده محور کارهای فرهنگی در دماوند است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏‌فرزاد پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان تهران با کارگروه شهرستان دماوند که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران، شماری از مدیران کل استانداری تهران و دیگر مدیران استانی و شهرستانی و با هدف بررسی موضوعات فرهنگی و اجتماعی شهرستان دماوند برگزار شد، به تشریح سیمای شهرستان دماوند پرداخت.

وی گفت: شهرستان دماوند یکی از قدیمی‏‌ترین و کهن‏ترین شهرهای کشور است که با تاریخی 12 هزار ساله جزو نخستین تمدن‏های بشری محسوب می‏شود.

فرماندار شهرستان دماوند آمار جمعیتی شهرستان دماوند را طبق سرشماری سال 1390 حدود 107 هزار نفر اعلام کرد و افزود: این جمعیت در قالب 30 هزار و 97 خانوار اعلام شده و مساحت شهرستان دماوند نیز حدود 2 هزار کیلومتر مربع است.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: در شهرستان دماوند، 21 هزار دانش‏آموز، 42 هزار دانشجو و 238 طلبه علوم دینی در مدارس، دانشگاه‏ها و حوزه‏های علمیه مشغول به تحصیل هستند.

فرماندار شهرستان دماوند، مردم دماوند را افرادی مؤمن، مذهبی و ولایت‏مدار دانست و بیان داشت: دین‏‌مداری در بین مردم شهرستان دماوند جایگاه ویژه‌‏ای دارد و مردم این سامان همیشه پشتیبان ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‏اند.

قاسمی‌‏فرزاد محور کارهای فرهنگی در شهرستان دماوند را حول سه محور ارزیابی و خاطرنشان کرد: ارتقای سرمایه‏‌های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و تعالی بخشیدن به نشاط اجتماعی محورهای اصلی کارهای فرهنگی در این شهرستان است.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول