اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

سطح نمایشگاه کتاب کرمان بالاست

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان با اشاره به اینکه مکان برگزاری نمایشگاه کتاب کرمان مناسب نیست، گفت: سطح نمایشگاه کتاب کرمان بالا است.

سطح نمایشگاه کتاب کرمان بالاست

بهنام سعیدی در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: استقبال مردم از این نمایشگاه مطلوب بود.

وی با اشاره به اینکه مکان برگزاری نمایشگاه کتاب کرمان برای فضای نمایشگاهی مناسب نیست، عنوان کرد: غرفه‌داران نمایشگاه کتاب نیز از مکان نمایشگاه رضایت نداشتند.

سعیدی با بیان اینکه تلاش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برای برگزاری نمایشگاه کتاب قابل تقدیر است، افزود: برنامه‌ریزی مطلوبی برای برپایی این نمایشگاه صورت گرفته است.

وی تنوع کتاب در نهمین نمایشگاه کتاب کرمان را بسیار مناسب دانست و ابراز داشت: تعداد کتاب‌ها نیز به اندازه کافی است و بسیاری از کتاب‌هایی را که افراد به دنبال آنها بودند در این نمایشگاه موجود بود.

سعیدی با بیان اینکه فضای نمایشگاه کتاب کرمان خوب بود و شاهد رعایت شئونات اسلامی در این مکان بودیم، گفت: برنامه‌های جنبی نمایشگاه از جمله شب شعر ولایت و ویژه برنامه‌های کودک و نوجوان نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار بود و کارکنان ارشاد با حضور پرررنگ در نمایشگاه بر روند اجرای برنامه‌ها نظارت دارند.

وی با اشاره به حضور مطلوب رسانه‌ها در نمایشگاه کتاب کرمان و پوشش خبری این برنامه ابراز داشت: از افرادی که برای برپایی این نمایشگاه تلاش کردند قدردانی می‌کنم و امیدوارم که معایب کوچک این نمایشگاه در دوره‌های بعد نیز برطرف شود.

سعیدی استقبال مردم از سالن‌های کتاب‌های مذهبی، دانشگاهی و کودک و نوجوان را بیشتر از دیگر بخش‌ها ذکر کرد و افزود: غرفه ناشران خارجی به علت تخصصی بودن شاهد استقبال کمتر مردم بود.

وی با اشاره به اینکه کرمان پهناورترین استان ایران و مشهور به دیار کریمان است، بیان داشت: فضای نمایشگاه‌ها باید در خور شان مردم این خطه باشد و این کمبود در کرمان احساس می‌شود و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌شود در آینده مکانی برای برگزاری نمایشگاه‌ها پیش‌بینی شود.

فرماندار کرمان از علاقه خود به مطالعه کتاب‌های مدیریتی و مذهبی خبر داد و عنوان کرد: برخلاف تمام مشغله‌ها هر شب حداقل یک ساعت مطالعه می‌‌کنم.

سعیدی تصریح کرد: جلسات کمیته نهضت مطالعه مفید به صورت مرتب در فرمانداری کرمان برگزار می‌شود و کتابخانه‌هایی در بعضی از نهادها دایر شده است.

وی با بیان اینکه بعضی از اماکن مانند سربازخانه‌های کرمان نیز دارای کتابخانه هستند، ابراز داشت: مردم کرمان توجه ویژه‌ای به کتاب دارند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول