اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس خبر داد

تدوین نهایی قوانین شورای برنامه‌ریزی توسعه بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای برنامه‌ریزی توسعه بخش خصوصی که با اولویت بخش خصوصی در شش کمیسیون تشکیل شده در حال تصویب و تدوین نهایی قوانین در مجلس است.

تدوین نهایی قوانین شورای برنامه‌ریزی توسعه بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌‌الله عارفی در آیین افتتاح دفتر ارتباطات مردمی خود در جیرفت اظهار داشت: این دفتر مرکزی برای خدمت به تمام مردم و مسئولان از هر فکر و جناحی است که ما در حد توان خود تلاش می‌کنیم تا مشکلات آنان را برطرف کنیم.

وی دفتر نماینده را خانه ملت خواند و افزود: همچنین مسئولان دستگاه‌های اجرایی اگر در مسیر کار خود شاهد ضعف و خلأ قانونی هستند که نیاز به قانونگذاری جدید دارد، می‌توانند نظرات و پیشنهادهای خود را ارئه کرده و به نماینده منتقل کنند تا در مجلس مطرح شود.

عارفی تصریح کرد: شورای برنامه‌ریزی توسعه بخش خصوصی که با اولویت بخش خصوصی در شش کمیسیون تشکیل شده در ماه اول کاری خود فعالیت‌های خوبی را انجام داده و در حال تصویب و تدوین نهایی قوانین در مجلس است که به اطلاع مردم می‌رسد.

وی با اعلام خبر ارائه گزارش عملکرد طی شش ماه دوره خدمت خود با حضور عموم مردم ابراز داشت: این فعالیت‌ها با کمک مسئولان دولت، وزار و نمایندگان در مجلس پشتیبانی و حمایت شده تا به سرانجام رسیده است.

عارفی با بیان اینکه مشکل اصلی که همواره در تاریخ این شهرستان موجب نگرانی می‌شد، این بود که مسئولان به جای پرداختن به مسائل اصلی به تخریب یکدیگر اقدام می‌کردند، عنوان کرد: باید ما با اتحاد و تعامل به مأمنی برای رسیدن به خواسته‌ها و اهداف مورد نظر خود تبدیل شویم.

وی با بیان اینکه کمیسیون‌ها با جدیت در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: هر کس هر نظر و انتقادی دارد، می‌تواند در این کمیسیون‌ها شرکت کرده و با ارائه راهکار نماینده را در پیشبرد اهداف مورد نظر شهرستان یاری کنند.

وی با اشاره به شعار انتخاباتی خود با عنوان ساماندهی محصولات کشاورزی افزود: هم‌اکنون در تلاش هستیم تا بتوانیم، این شعار را تدوین و تصویب کرده تا با عملیاتی کردن آن در منطقه مشکل محصولات کشاورزی را برای همیشه رفع کنیم.

عارفی با اعلام خبر راه‌اندازی دفتر نماینده در شهرستان عنبرآباد و بخش اسماعیلیه عنوان کرد: با مذاکراتی که با ریاست جمهوری انجام شده است، تلاش می‌کنیم تا با توجه به محرومیت منطقه اسماعیلیه این دفتر در آن منطقه راه‌اندازی شود.  

وی مبنای همکاری با دیگران را ارزیابی عملکرد آنان دانست و گفت: با توجه به اینکه کار نماینده نظارت بر اجرای قانون و قانونگذاری است، تلاش می‌کنیم تا در حد توان خود با همکاری تمام مسئولان در راستای مصلحت مردم حرکت کنیم.

عارفی با تأکید بر اتحاد و همبستگی مسئولان بیان داشت: اگر ما با یکدیگر متحد باشیم، خداوند متعال نیز به این اتحاد خیر و برکت می‌دهد تا بتوانیم، محرومیت و فقر منطقه جنوب کرمان را برای همیشه برطرف کنیم.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول