اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نظارت وزارت راه و شهرسازی:

قوانینی که وضع می‌شوند باید دارای ضمانت اجرایی باشند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نظارت وزارت راه و شهرسازی گفت: قوانینی که وضع می‌شوند باید دارای ضمانت اجرایی باشند تا به نتیجه مطلوب برسند.

قوانینی که وضع می‌شوند باید دارای ضمانت اجرایی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هاشم رسولی بعد از ظهر امروز در جلسه معارفه رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل راه و شهرسازی استان همدان اظهار داشت: دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مستقیماً زیر نظر مقام عالی وزارت خدمت کرده و با ادارات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی همچون نهاد ریاست جمهوری، سازمان بازرسی کل کشور دیوان محاسبات و عدالت اداری رابطه مستقیم دارد.

وی با اشاره به اهمیت اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اظهار داشت: اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت راه و شهرسازی پاسخگوی بسیاری از مسائل ریز و درشت در مقابل مراجع ذی‌صلاح در کشور است.

رئیس اداره نظارت وزارت راه و شهرسازی کشور عنوان کرد: قوانینی که در کشور وضع می‌شود فی‌نفسه خوب بوده و کار کارشناسی و تبعات آن دیده شده است و این موضوع باید دارای ضمانت اجرایی باشد زیرا اگر قانونی ضمانت اجرایی نداشته باشد به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

وی افزود: یکی از وظایفی که دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بر عهده دارد افزایش ضمانت اجرایی موجود است و این دفتر سعی دارد با پیگیری و نظارت انحرافات ایجاد شده را اصلاح کند.

رسولی تصریح کرد: از دیگر وظایف دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات تبدیل کمیت‌ها به کیفیت‌ها است تا بتواند فعالیت‌های فیزیکی را به شکل اعداد و ارقام و قابل مقایسه ارزش‌گذاری کند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین فعالیت این دفتر صیانت و دفاع از حقوق همکاران در بخش‌های مختلف است و وظیفه اصلی آن گزارش فعالیت‌های انجام شده در استان بر اساس فرصت‌هایی است که از طرف مقامات بالاتر ابلاغ شده و به این وسیله از زحمات همکاران صیانت به عمل می‌آید.

رئیس اداره نظارت وزارت راه و شهرسازی کشور خاطرنشان کرد: این دفتر شامل سه قسمت ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات و بازرسی بوده که هر کدام شامل بخش‌های جداگانه می‌شوند.

محمود افراسیابی رئیس دفتر مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی وزارت راه و شهرسازی کشور از کسب رتبه نخست کشوری این وزارتخانه در ارزیابی عملکرد خبر داد.

در پایان امیرحسین محمدی به عنوان رئیس اداره ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات اداره کل راه و شهرسازی استان همدان منصوب شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول