اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

قوانین شهرداری‌ها در کمیسیون شوراها اصلاح می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پالایش و اصلاح قوانین شهرداری‌ در کمیسیون شوراها مطرح شده که با تحقق این اقدام بسیاری از مشکلات مدیریت شهری برطرف می‌شود.

قوانین شهرداری‌ها در کمیسیون شوراها اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داود محمدی در همایش شوراهای اسلامی و شهرداران شهرستان قزوین که در سالن باغستان جهاد کشاورزی در قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با پالایش و اصلاح قوانین شهرداری‌ها در کمیسیون شوراها می‌توان خدمات مفیدتری به مردم ارائه داد.

وی با بیان اینکه عدم آشنایی مدیران به مقررات و قوانین موجب مشکلات بسیاری می‌شود، یادآور شد: قوانین شهرداری‌ها در کتابی به صورت گنگ و مبهم نوشته شده که برخی از مدیران با مطالعه این کتاب نمی‌توانند فهم و درک درستی از برخی مطالب آن داشته باشند.

محمدی با اشاره به اینکه نمایندگان در تصویت قانون در مجلس شورای اسلامی عجله نداشته باشند، ابراز کرد: با کارشناسی دقیق و مناسب می‌توان قانون‌هایی را در این مجلس تصویب کرد تا با تغییر نیازهای به روز مردم تغییر نکنند و همین امر موجب اقتدار قانون‌ها شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سند راهبردی و اساسی مدیریت شهری باید برای شهرداری تدوین شود، بیان کرد: این سند به عنوان نقشه راه می‌تواند کمک مهمی به شوراهای اسلامی کنند تا خدمات بهتری را به مردم ارائه و رضایت آنان را کسب کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، استانی و آموزشی در سند مدیریت شهری تدوین می‌شود، بیان کرد: این سند چگونگی رسیدن به هدف ایده‌آل را به شوراها و شهرداری‌ها نشان می‌دهد که بر اساس آن حرکت کنند تا به موفقیت برسند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: روزآمدسازی، نوآوری و زمان از مهم‌ترین مؤلفه‌های سند مدیریت شهری است که با اجرای آن به نیازهای روز مردم پاسخ می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: سند مدیریت شهری برنامه مطلوبی برای پیشرفت و توسعه تحولات اجتماعی، فرهنگی و عمرانی در شهر است که مسئولان مربوطه در شهرداری‌ها با استفاده از آن می‌توانند در زمان کوتاه‌تری براساس چارچوب این برنامه به مردم خدمت‌رسانی کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پژوهش و تحقیقات در تدوین سند مدیریت شهری از جایگاه والایی برخوردار است که این اسناد باید طبق آن نوشته شود تا نتایج مطلوب‌تری به دست آید.

این مقام مسئول آموزش نیروی انسانی را از مشکلات اجرای مطلوب برنامه‌ها عنوان و ابراز کرد: باید مطابق با برنامه‌های روز نیروی انسانی مطلوبی را آموزش داد تا این برنامه‌ها را به خوبی اجرا کنند.

محمدی با بیان اینکه امکانات شهری باید به صورت عادلانه بین مردم توزیع شود، بیان کرد: با تحقق این امر موجب رشد متعادل و متوازن این امکانات در نقاط مختلف استان قزوین می‌شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با عدم تبعیض امکانات شهری بین مردم می‌توان رضایت مردم را از ارائه خدمات افزایش داد.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنان اسلام، ایران را تحریم‌ اقتصادی کردند، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را در این شرایط به مردم و مسئولان نظام توصیه کردند تا با ایجاد این اقتصاد در برابر آنان به پیروزی برسیم.

محمدی ابراز کرد: باید در اجرای پروژه‌های عمرانی و رفاهی در شهر به افزایش شادابی و نشاط مردم توجه ویژه‌ای کرد تا با افتتاح این پروژه‌ها انگیزه و امید به زندگی در بین آنان ارتقا یابد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه‌نویسی ناقص موجب عدم رضایت مردم می‌شود، بیان کرد: این برنامه باید به صورت کامل باشد تا مردم از برنامه‌های اجرایی رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول