اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

بسیاری از قوانین حوزه جوانان نیاز به اصلاح دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: بسیاری از قوانین حوزه جوانان در برهه کنونی نیاز به اصلاح دارد و باید در این زمینه فکری شود.

بسیاری از قوانین حوزه جوانان نیاز به اصلاح دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، همت هادیان صبح امروز در نخستین گردهمایی از سلسله نشست‏هایی که از این پس قرار است با عنوان «هم‏اندیشی جوانان و مسئولان» در استان سمنان برگزار شود و در حضور علی‏رضا خسروی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، شماری از اعضای کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد، مدیران و اعضای سازمان‏های مردم‏نهاد استان و . . . در سالن جلسات معاونت فرهنگی و جوانان سازمان ورزش و جوانان استان اظهار داشت: مسائلی که به رفع دغدغه‏های جوانان کمک می‏کند، باید در این نشست‏ها مطرح شود.

وی تصریح کرد: اصلاح قوانین و کمک به به پیشبرد فعالیت‏ها باید از جمله نکات اولویت‏داری باشد که در نشست‏های جوانان با مسئولان مورد توجه قرار می‏گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه در این گردهمایی‏ها باید موضوعات استانی و فراتر از مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان مطرح شود و بتواند به صورت منطقه‏ای یا ملی مشکلی را حل کند، اضافه کرد: بسیاری از قوانین حوزه جوانان در برهه کنونی نیاز به اصلاح دارد و مسئولان شکی در این زمینه ندارند.

هادیان بیان کرد: چندین دستگاه در حال حاضر متولی سازمان‏های مردم‏نهاد هستند و کارهای موازی در دستگاه‏های اجرایی در این حوزه انجام می‏شود که باید با اصلاح قوانین مترتب بر آن، فعالیت‏ها در این بخش را به خوبی سامان داد.

وی افزود: اگر قوانین مربوط به نحوه تشکیل، راه‏اندازی، عضوگیری، فعالیت و نظارت بر سازمان‏های مردم‏نهاد اصلاح شود، بدون تردید کارها با قوت بیشتری پیش می‏رود و مشکلات سمن‏ها در استان‏ها برطرف می‏شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان همچنین با اشاره به موضوع ادغام سازمان ملی جوانان در سازمان تربیت بدنی وقت نیز که مورد گلایه شماری از جوانان، مسئولان کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد و اعضای سازمان‏های مردم‏نهاد استان سمنان در این نشست بود، اظهار داشت: ادغام این دو نهاد علی‏رغم نظرات دولت برخی دغدغه‏ها را داشت اما به هر حال از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب شد و باید اجرایی می‏شد.

هادیان اضافه کرد: ورزش دنیای وسیعی دارد و به علت داشتن جامعه هدف بسیار و تنش‏ها و حاشیه‏هایی که در این حوزه دیده می‏شود، ممکن است تا حدودی بخش جوانان در سایه قرار گیرند ولی به هر حال موضوع ادغام این دو سازمان از سوی مجلس تصویب شده است و دولت نیز آن را اجرایی کرد.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان پس از تشکیل، با قوت وارد عرصه فعالیت در حوزه جوانان شد و جالب است بدانیم که از شش معاونت موجود در این وزارت‏خانه، دو معاونت مختص حوزه ورزش، دو معاونت ویژه بخش جوانان و دو معاونت عمومی است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول