اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز شهادت حسین فهمیده صورت گرفت

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز بستک

خبرگزاری فارس: به مناسبت سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و روز بسیج دانش‌آموزی، یادواره شهدای دانش‌آموز با حضور سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در شهرستان بستک برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در شمال غربی هرمزگان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک پیش‌ازظهر امروز در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی در تمامی عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی چه در دفاع مقدس و صحنه‌های دیگر با تبعیت کامل از رهبر و مقتدایمان حضوری چشمگیر و مؤثر داشته‌اند.

حبیب‌الله سهرابی افزود: بسیج یکی از عنایات ارزشمند و والای الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به برکت وجود حضرت امام خمینی (ره) به امت اسلامی ایران ارزانی شده و بسیج دانش‌آموزی بخشی از این شجره طیبه و درخت پرثمر و با برکت انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان اظهار داشت: ایران و نظام اسلامی امروز درگیر جنگ سخت با دشمنان نیست اما جنگ پیچیده‌تری در میان است که همانا با عنوان جنگ نرم شناخته‌ می‌شود و یکی از مهم‌ترین راه‌های مبارزه با استکبار جهانی در این جنگ، الگوپذیری از شهدای دوران دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک تصریح کرد: دانش‌آموزان امروز با الگوپذیری از شهید فهمیده‌ها در مقابل هجمه‌های فرهنگی ایستادگی کرده و مقتدرانه صلابت خویش را در این راه حفظ و به اثبات رسانده‌اند.

سهرابی افزود: در هفته بسیج دانش‌آموزی که با دهه پربرکت ولایت تقارن پیدا کرده است، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب، امام راحل و با پیروزی از منویات مقام معظم رهبری، بیش از 30 برنامه متنوع با موضوعات قرآنی، فرهنگی، علمی و ورزشی در سراسر مدارس شهرستان بستک برگزار خواهد شد.

وی غبارروبی گلزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدا و همایش رهروان شهید فهمیده با حضور 300 بسیجی 13 ساله برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید فهمیده را با همکاری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه از مهم‌ترین برنامه‌ها در این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول