اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی؛

تصاویر اسرا و سرداران شهید خراسان جنوبی نقاشی می‌شود

خبرگزاری فارس: به همت بنیاد حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی و به منظور شناساندن شهدای دفاع مقدس به جامعه به ویژه قشر جوان، پروژه تصویرسازی عکس اسرا و سرداران شهید خراسان جنوبی در بیرجند آغاز شد.

تصاویر اسرا و سرداران شهید خراسان جنوبی نقاشی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: با توجه به اثرگذاری بالای تصاویر شهدای گرانقدر دفاع مقدس در فضاسازی فرهنگی شهرها و خلاء موجود در این زمینه، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این حوزه ورود کرده و نسبت به طراحی زیبا از شهدای گرانقدر به همراه جملاتی از امام راحل(ره ) و مقام معظم رهبری به صورت نقاشی دیواری در مرکزیت شهرها اقدام می‌کند.
حسن مجنونی ادامه داد: پروژه تصویرسازی عکس دو نفر از اسرا و سرداران شهید استان، شهید دکتر سید احمد رحیمی و سرلشکر خلبان شهید محمد حسین رئوفی‌فرد با هزینه 70 میلیون ریال توسط  دو نفر از هنرمندان برجسته کشور در محل ضلع شرقی میدان طالقانی در حال انجام است.
وی تصریح کرد: این حرکت با ارزش و فرهنگی در آینده توسط معاونت هنری و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه می‌یابد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی افزود: مقام معظم رهبری در حوزه دفاع مقدس تأکیدات زیادی دارند و می‌فرمایند فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه باید دارای عمق باشند و تعبیر این راهبرد این است که در صورت عمقی بودن، کارها محوریت عقل، علم، مجاهدت، اخلاص، تقوا و تکلیف مداری می‌گیرند.
مجنونی یادآور شد: تأکید مقام معظم رهبری ماندگار بودن کار در حوزه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است و ماندگاری زمانی معنا پیدا می‌کند که در تمام حوزه‌ها استحکام داشته و با گردباد حوادث و رخدادها شکسته نشود.
وی ادامه داد: بحث دفاع مقدس یک دوره مقطعی باشکوه و عزتمند است که به گذشته تعلق دارد و همواره مایه افتخار کشور ایران است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: این بنیاد مکان ارزشمند و مقدسی است که رسالت سنگین و خطیری را به دنبال دارد.
مجنونی با اشاره به رسالت سنگین بنیاد حفظ آثار اضافه کرد: بحث دفاع مقدس یک دوره مقطعی باشکوه است که به گذشته تعلق دارد و همواره مایه افتخار کشور ایران است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول