اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:

تسخیر لانه جاسوسی پیر استعمار انگلیس ماندگار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به وقایع اخیر سفارتخانه‌های انگلیس و جمهوری اسلامی گفت: تسخیر لانه جاسوسی پیر استعمار انگلیس همانند تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ماندگار می‌شود.

تسخیر لانه جاسوسی پیر استعمار انگلیس ماندگار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از سپاه پاسداران خراسان جنوبی، موسی جوینده در مورد تسخیر لانه جاسوسی استعمار پیر انگلیس توسط دانشجویان معتقد به خط امام و راه امام و رهبری اظهار داشت: اعمال و رفتار پیر استعمار و دولت انگلیس سالیان متمادی چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب کارنامه سیاهی از خودش در مجموعه نظام سیاسی ما به جا گذاشته است.
وی افزود: لذا جمع‌بندی معتقدان به نظام اسلامی این بود که بتوانند برخوردی با دولت انگلیس در خور شأن این دولت فریبکار داشته باشند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به اینکه دانشجویان پیشرو همه اقشار جامعه هستند، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شد دانشجویان انقلابی ما که دست به اقداماتی بزنند که بتوانند پاسخی به همه  مصیبت‌هایی که دولت استعمار انگلیس در سراسر دنیا و کشور خود ما به بار آوردند بدهند.
جوینده گفت: انگلیسی‌ها دخالت‌های نابه‌جایی در فتنه 88 داشته و کارنامه سیاه دولت انگلیس در فتنه سال 88 بر همگان روشن است لذا این فتنه‌گری‌های انگلیس دانشجویان ما را به سمتی سوق داد که سبب اقدام اخیر شد.
وی اضافه کرد: همه این اقداماتی که در چند روز گذشته در داخل کشور ما اتفاق افتاد و از جمله اقدام شایسته و به جای دانشجویان مسلمان ما نشأت گرفته از همان برخوردها و دخالت‌های نابه جا در امور داخلی کشور ماست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند افزود: اگرچه این اقدام قاطع دانشجویان ما را دولت انگلیس شورای امنیت و کشورهای اروپایی برنتافتند اما آنها مطمئن باشند که خط امام و منویات مقام معظم رهبری در مبارزه با نظام استکبار همچنان پایدار وجدی است و دانشجویان و همه ایران اسلامی پشت سر این حرکت انقلابی هستند.
جوینده تصریح کرد: همانطور که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم قلمداد شد این اقدام شایسته و به جای دانشجویان نیز در تاریخ ماندگار خواهد شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول