اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:

الهام‌بخشی علمی انقلاب با ترور دانشمندان قابل پیشگیری نیست

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: الهام‌بخشی علمی انقلاب اسلامی با ترور دانشمندان قابل پیشگیری نیست و با این اتفاقات هزاران احمدی‌روشن‌ها ظهور می‌کنند.

الهام‌بخشی علمی انقلاب با ترور دانشمندان قابل پیشگیری نیست
موسی جوینده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به واقعه اخیر شهادت دانشمند هسته‌ای اظهار داشت: اگر استکبار جهانی بخواهد مشکلاتش حل شود باید به فکر حذف فیزیکی تک تک آحاد ملت ایران باشد.
وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد با حذف دانشمندان بزرگ ما از الهام‌بخشی علمی انقلاب اسلامی جلوگیری کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: شهادت این دانشمند عزیز و ارجمند را به جامعه دانشگاهی به ویژه عزیزانی که در بحث انرژی هسته‌ای مجاهدت می‌کنند و تلاش دارند کشور را در بحث علمی ارتقاء دهند تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
جوینده افزود: این عمل خصمانه را به چند طریق می‌توان تحلیل کرد، اولا دشمنان از انقلاب اسلامی وحشت دارند به همین دلیل دست به ترورهای کور و حذف فیزیکی دانشمندان ایران اسلامی می‌زنند و هدفشان این است که جمهوری اسلامی ایران برای سایر کشورهایی که آزادی طلبند الگو نشود و به تعبیری دیگر دشمن قصد دارد که با حذف دانشمندان بزرگ ما از الهام‌بخشی علمی انقلاب جلوگیری کند تا ایران برای سایر ملت‌ها الهام‌بخشی نداشته باشد.
وی تاکید کرد: اصولا انقلاب اسلامی سبب بیداری سایر کشورهای اسلامی شده و از اوضاع کشورهای اسلامی منطقه می‌توان به این نتیجه رسید و به همین دلیل سبب شده دشمنان بترسند و انقلاب اسلامی را هدف‌گیری کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: دشمنان اگر تمام توان و امکاناتشان را جمع کنند قطعا به اهداف پلیدشان نمی‌رسند.
جوینده اظهار داشت: اگر استکبار جهانی بخواهد مشکلاتش حل شود باید به فکر حذف فیزیکی تک تک آحاد ملت ایران باشد چون این خواسته همه ملت بزرگ ایران اسلامی است که برای سایر ملت‌های مستضعف دنیا الهام‌بخش باشند و هم اینکه بتوانیم جمهوری اسلامی ایران را از نظر علمی آنقدر ارتقاء دهیم که به تمامی اهداف این انقلاب برسیم، قطعا استکبار جهانی به هدف‌های پلیدشان نخواهند رسید.
انتهای پیام/ش30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول