اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بسیجیان

یادواره شهدای زن آسمانی در خراسان‌جنوبی برگزار شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی یادواره شهدای زن آسمانی با حضور بسیجیان و مسئولان استان در خراسان‌جنوبی برگزار شد.

یادواره شهدای زن آسمانی در خراسان‌جنوبی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، این یادواره ظهر امروز به منظور گرامیداشت مقام شامخ چهار شهید‌ه زن کشور، شهیدان نسرین افضل، سهام خیام، طوبی تاجریزی و معصومه محمودی‌سرتنگی برگزار شد.

*شهیدان قهرمانان ملی هستند/ایستادن پای ولایت فقیه هزینه دارد

یک کارشناس مذهبی با اشاره به عظمت شهدا، شهیدان را قهرمانان ملی خواند و افزود: شهیدان تنها برحسب وظیفه به میدان جهاد رفتند، که این را می‌توان در وصایای به جا مانده از آنها مشاهده کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سیدمهدی حائری‌زاده گفت: 80 درصد از وصایای شهیدان در مورد امر ولایت مطلقه فقیه است و مابقی هم اشاره‌ای به این امر خطیر و سرنوشت‌ساز داشته‌اند.

وی ادامه داد: ایستادن پای ولایت‌فقیه و ترک نکردن صحنه، هزینه دارد که شهدای ما با شهادتشان این هزینه را پرداخت کردند و سایر افرادی که قصد دارند پای ولایت‌فقیه بمانند باید به این شهیدان تأسی کرده و از هرگونه کوتاهی در این راه خودداری کنند.

*مقام معظم رهبری پرچمدار تشیع در جهان است

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری پرچمدار تشیع در جهان است، گفت: دشمن نیز این موضوع را درک کرده و تمام قدرت خود را به کار گرفته تا این نظام را از سر راه امیال و خواسته‌های نفسانی خویش بردارد.

حائری‌زاده افزود: تلاش دشمنان بی‌نتیجه بوده و راه به جایی نبرده و نخواهد برد، که نگاه خاص امام زمان(عج) به این نظام و حضور همیشگی مردم در صحنه از علل مهم این موضوع است.

وی با اشاره به دشمن افروزی‌های آل‌سعود، لقب خائن‌الحرمین را سزاوار آنان دانست تصریح کرد: شهیده طوبی تاجریزی که این محفل به گرامیداشت وی برگزار شده یکی از چندین شهیدی است که در سرزمین مکه و در حین انجام وظیفه شرعی خود به دست عمال سعودی که خود را خادم‌الحرمین می‌خوانند به خاک و خون غلتید.

وی ادامه داد: به همین دلیل امام راحل در وصیت‌نامه خودشان اشاره کردند که "اگر ما از صدام بگذریم از آل‌سعود نمی‌گذریم، چون حرمت خانه خدا را شکستند".

در پایان این مراسم از خانواده شهدای حاضر در جلسه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول