اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی بویین زهرا خبر داد

برپایی یادواره شهدای دانش‌آموز در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا از برپایی یادواره شهدای دانش‌آموز این شهرستان خبر داد.

برپایی یادواره شهدای دانش‌آموز در بویین زهرا

به گزارش خبرگزای فارس از بویین زهرا استان قزوین، رضا ابراهیمی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی تجلی حضور آگاهانه و پرشور کسانی است که در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی ایفای نقش می‌کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: دانش‌آموزان امروز با تبعیت از ولایت فقیه در راستای اعتلای نام و نشان ایران اسلامی گام برداشته و نقشه‌های شوم دشمنان را نابود می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایام هفته بسیج دانش‌آموزی و سالروز شهادت شهید فهمیده فرصتی است تا با یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش‌آموز در راستای تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و معمار کبیر جمهوری اسلامی گام برداریم، عنوان کرد: برنامه‌های گسترده‌ای برای این هفته در نظر گرفته شده است که در هفته جاری اجرا می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: هدف از اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اشاعه فرهنگ بسیجی و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیجیان دانش‌آموز است.

ابراهیمی با بیان اینکه بیش از 85 درصد از دانش‌آموزان این شهرستان در مقاطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه عضو واحد‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی هستند، تصریح کرد: برپایی یادواره شهدای دانش‌آموز، همایش دوچرخه‌سواری، دومیدانی، مسابقات قرآنی و فرهنگی، کوهپیمایی، نشست‌های بصیرتی و فرهنگی در مدارس متوسطه، دیدار و بازدید از خانواده‌های شهدای دانش‌آموز از برنامه‌های ویژه در نظر گرفته شده برای هفته بسیج دانش‌آموزی است.

وی اذعان کرد: ترویج فرهنگ بسیجی در بین دانش‌آموزان در سرلوحه وظایف بسیج دانش‌آموزی قرار دارد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویین زهرا با اشاره به تلاش گسترده دشمنان برای شبیخون نرم در جامعه عنوان کرد: قطعا دانش‌آموزان با بصیرت و ولایت‌مدار امروز با تلاش خود زمینه را برای تحقق جامعه‌ای پویا و پر افتخار فراهم می‌کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: تقویت مبانی دینی در مدارس و کمک به اشاعه فرهنگ قرآنی از جمله رویکرد‌های مهمی است که امروز تمام مسئولان و متولیان فرهنگی لازم است توجه و نگاه ویژه‌تری به آن داشته باشند و برای تحقق آن تلاش کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول