اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:

در راستای ترویج امر به معروف کوتاهی شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه در راستای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کوتاهی و غفلت شده است، گفت: باید جلوی این موضوع و گسترش نفوذ غرب را بگیریم.

در راستای ترویج امر به معروف کوتاهی  شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، موسی جوینده ظهر امروز در جمع مسئولان استان اظهار داشت: نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر همت تمام دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.
وی افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احیا شود جامعه‌ای پویا، سالم و به دور از ناهنجاری‌های اجتماعی خواهیم داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند تصریح کرد: در راستای احیای امر به معروف همه باید تلاش کنند زیرا این امر وظیفه تمام آحاد ملت ایران است.
جوینده ادامه داد: باید در راستای نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر درست برنامه‌ریزی کرده و آن را برای جوانان تبیین کنیم.
وی با بیان اینکه در راستای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کوتاهی و غفلت شده است، گفت: باید هر چه سریع‌تر جلوی این موضوع و گسترش نفوذ غرب و دشمن را بگیریم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی وسیع بسیج مستضعفان شورای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های بسیج طراحی شده است.
جوینده با اشاره به وظایف این شورا تصریح کرد: انجام کارگروه، شناسایی معضلات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، تبادل ‌نظر و رفع مشکلات و اصلاح از اهم وظایف این شوراست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه امام جماعات در رأس هرم شورای امر به معروف قرار دارد، تصریح کرد: اگر روحانیان بتوانند بر مبنای رویه و اصول صحیح اسلامی حرکت کنند مساجدی آباد، پررونق و پر از جوانان مؤمن را شاهد خواهیم بود.
جوینده خاطرنشان کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر از کلانتری محل، روحانی مسجد، جمعی از هیئت امنا، مسئولان بسیج و معتمدیان محل تشکیل شده است.
وی ادامه داد: با تأسیس این شورا کلیه مسائل اجتماعی، منکرات و آسیب‌های اجتماعی موجود در محلات شناسایی شده و نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند تاکید کرد: ائمه مساجد با حضور پویای خود در حل معضلات جامعه اقدام کرده و با ترویج معروفات مانع از بروز منکرات شوند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول