اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی باشکوه

یادواره شهدای دانش‌آموز در چرام برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای دانش‌آموز چرام با حضور دانش‌آموزان و سایر اقشار و خانواده‌های شهدا و مسئولین محلی در فضای معنوی مسجد امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدای دانش‌آموز در چرام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز ناحیه مقاومت سپاه شهرستان چرام به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز را با حضور دانش‌آموزان در سطح مدارس این شهرستان، خانواده‌های شهدا و مسئولین محلی در فضای کاملا معنوی مسجد امام علی (ع) این شهرستان برگزار کرد.

در ابتدای برنامه یکی از دانش‌آموزان بسیجی به نام روزبه مظلومی با لباس نظامی آیاتی از کلام‌الله مجید را قرائت کرد.

سپس پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برافراشته و همزمان سرود ملی باشکوه بسیار نواخته شد.

در حاشیه این مراسم فرماندار چرام با بیان اینکه جوانان و نوجوانان دانش‌آموز بسیجی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های انقلاب نقش ممتاز و مؤثری داشته‌اند که هرگز از خاطره‌ها محو نخواهد شد، اظهار کرد: آنان در دوران دفاع مقدس با میدان‌داری جبهه‌ها و تقدیم بیش از 36 هزار شهید و مفقود‌الاثر و در دوران سازندگی با حضور فعال در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، علمی، اقتصادی و اجتماعی سازندگی کشور، این نقش برجسته را به بهترین نحوی تداوم بخشیدند.

علیرضا نیکروز افزود: یکی از مهم‌‌ترین برنامه‌‌های بسیج دانش‌آموزی در هفته بسیج شرکت گسترده در راهپیمایی 13 آبان است که امید می‌رود با حضور گسترده خود در نماز جمعه و شرکت در این راهپیمایی پس از نماز جمعه، حمایت خود را از ولایت فقیه اعلام کرده و آمادگی خود را در مقابل جهانیان به خصوص استکبار جهانی نشان دهند.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول