اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند مطرح کرد:

اختصاص یک درصد بودجه عمرانی به ساخت پایگاه بسیج

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: اختصاص یک درصد بودجه عمرانی به بسیج در راستای ساخت پایگاه‌های مقاومت اقدام مثبتی در راستای توسعه پایگاه‌های بسیج در سطح جامعه بوده است.

اختصاص یک درصد بودجه عمرانی به ساخت پایگاه بسیج
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، موسی جوینده ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بیرجند گرامیداشت هفته بسیج را گرامیداشت همه ارزش‌های الهی دانست و اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم که با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در این مجموعه برنامه‌ریزی دقیقی را انجام دهیم تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این مجموعه باشیم.
وی به شعار هفته بسیج امسال اشاره کرد و افزود: امسال شعار ولایت و بیداری اسلامی انتخاب شده است تا با تحولاتی که در سراسر کشورهای جهان در حال اتفاق افتادن است همخوانی داشته باشد و به نوعی حمایت از این تحولات باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند از برنامه‌ریزی برای انجام 174 برنامه برای بزرگداشت هفته بسیج در سطح شهرستان بیرجند خبر داد و اظهار داشت: امروز سومین روز از هفته بسیج به نام بسیج، جوانان و خودباوری نامگذاری شده است.
جوینده تصریح کرد: همه مسئولان باید با تفکر و منش بسیجی در راستای عمل به وظایف خود حرکت کنند تا شاهد خدمات‌رسانی به آحاد جامعه باشیم.
وی افزود: امام راحل (ره) با نگاه عمیق خود نهال بسیج را در کشور طراحی کردند و بیان فرمودند که اگر مسئولان از بسیجیان غفلت کنند به آتش دوزخ گرفتار می‌شوند و همه مسئولان در مقابل بسیج مسئولیت دارند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند از برگزاری همایش 7 هزار نفری بسیجیان در روز پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج در مسجد امام حسین (ع) خبر داد و گفت: سخنران محوری این همایش آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد است.
جوینده از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست همکاری لازم برای آزادسازی کارمندان بسیجی خود در راستای حضور در این همایش را داشته باشند.
وی از برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدا در چهارمین روز از هفته بسیج با حضور حداکثری بسیجیان خبر داد و گفت:‌ همچنین سرکشی از خانواده شهدا در طی این هفته انجام شده است و خانواده شهدای روستایی نیز از خدمات درمانی رایگان در محل بهره‌مند می‌شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند طرح حلقه‌های صالحین را طرحی در راستای محتواسازی برنامه‌های بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: هدف اصلی بسیج از ایجاد طرح حلقه‌های صالحین ایجاد یک سد محکم در برابر تهدیدات فرهنگی دشمن است و یکی از بهترین برنامه‌های فرهنگی است که تا کنون اجرا شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول