اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان:

شهدای دانش‌آموز الگوی قشر جوان هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان گفت: شهدای دانش‌آموز الگوی قشر جوان جامعه محسوب می‌شوند.

شهدای دانش‌آموز الگوی قشر جوان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن احمدی‌تبار شامگاه امروز در یادواره شهیدان حسین فهمیده، بهنام محمدی‌راد و ناهید فاتحی‌کرجو و 36 هزار شهید دانش‌آموز اظهار کرد: شهیدان به ویژه شهدای دانش‌آموز الگوی نسل جوان جامعه هستند که باید این شهدا به عنوان الگوهای برجسته به جامعه معرفی شوند.

وی با بیان اینکه 36 هزار دانش‌آموز به انقلاب اسلامی تقدیم شده است، افزود: 924 شهید نیز از استان زنجان تقدیم انقلاب شده است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان با اشاره به اینکه هر ساله از شهدای دانش‌آموز شاخص استان معرفی می‌شوند، افزود: در سال جاری نیز بهنام محمدی‌راد و شهیده فاتحی‌کرجو به عنوان شهدای شاخص معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: چهار شهید شاخص استان از جمله حسین حبیبی، بهنام محمدی‌راد، حمید رضا حمله‌دار و شهیده آصفی به عنوان شهدای استان معرفی شده‌اند.

احمدی‌تبار از اجرای 13 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد و گفت: 300 برنامه در طول این هفته در استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز را از برنامه‌های مهم استان در طول این هفته برشمرد و گفت: شرکت پرشور در راهپیمایی 13 آبان و برپایی ایستگاه نقاشی همزمان با جمعه 12 آبان از برنامه‌های این سازمان در استان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان زنجان از حضور دانش‌آموزان در نماز وحدت بخش جمعه خبر داد و گفت: برپایی ایستگاه نقاشی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی از برنامه‌های این روز است.

وی با بیان اینکه ایستگاه نقاشی در موضوعات آمریکا دشمن کودکان و استکبارستیزی است، افزود: به بهترین نقاشی‌ها جوایزی اهداء می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول