اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

صفر شدن ورود کالای قاچاق به کشور کمک به تولید ملی است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: به هر نسبتی که بتوانیم ورود کالای قاچاق به کشور را به صفر برسانیم به تولید ملی کمک کرده‌ایم.

صفر شدن ورود کالای قاچاق به کشور کمک به تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی صبح امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بحث مبارزه با قاچاق کالا حساسیت‌ها باید افزایش پیدا کند.

وی افزود: به هر نسبتی که بتوانیم ورود کالای قاچاق به کشور را به صفر برسانیم به تولید ملی کمک کرده‌ایم.

فرماندار گناباد تصریح کرد: کالای قاچاق مخرب کالای تولید ملی است.

صفایی بیان داشت: با توجه به شروع مرحله دوم اجرای طرح شبنم و حسب ابلاغیه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، کارگروه ویژه طرح شبنم برای رفع مشکلات و موانع موجود در روند اجرای طرح مذکور طی یک هفته آینده به مسئولیت اداره صنعت، معدن و تجارت به صورت هر دو هفته یک بار تشکیل و نتیجه به کمیسیون استان اعلام می‌شود.

فرماندار گناباد گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز به‌ویژه کالاهای هدف گشت‌های کنترلی مشترک ( صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، شرکت نفت، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، فرماندهی انتظامی) باید به صورت مستمر با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت انجام و نتیجه به کمسیون اعلام شود.

فرماندار گناباد اظهار داشت: با توجه به افزایش فعالیت‌ها در بخش کشاورزی و صنعتی در شهرستان و با عنایت به برآورد انجام شده در زمینه نیاز واقعی شهرستان به نفت گاز توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با مقدار 190هزار لیتر نفت گاز به شهرستان اختصاص یابد و مراتب توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گناباد پیگیری شود.

صفایی افزود: به ‌منظور آشنایی و تعامل مجمع امور صنفی، اتحادیه‌های مرتبط، اداره صنعت، معدن و تجارت، معاونت اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی جنوب استان و مرکز رشد و فناوری در زمینه کالیبراسیون باید از آزمایشگاه کالیبراسیون مرکز رشد و فناوری بازدید کنند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول