اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیدکننده ماشین‌آلات بسته‌بندی:

تبلیغات نمایشگاهی به فروش محصولات کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: تولیدکننده ماشین آلات بسته‌بندی گفت: حضور در نمایشگاه سبب می‌شود که با تبلیغات موثر فروش خود را در آینده تضمین کنیم.

تبلیغات نمایشگاهی به فروش محصولات کمک می‌کند

عبدالرحیم شیخ بهایی در حاشیه دهمین نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه حضور در نمایشگاه جنبه‌های مثبتی برای فروش به دنبال دارد، اظهار کرد: حضور در نمایشگاه سبب می‌شود تا به تبلیغ محصولات خود بپردازید و در عین حال در آینده فروش خود را تضمین کنید.

وی در ادامه گفت: از مشکلاتی که هم‌اکنون بر سر راه ما قرار دارد؛ پایین آمدن قدرت خرید مشتریان است که با توجه به هزینه بالای دستگاه‌ها کمی مشکل‌ساز شده است.

این صنعتگر در ادامه با بیان این مطلب که تولیدات ما متکی به کشورهای خارجی است، گفت: دستگاه‌های تولید شده وابسته به تولیدات خارجی است و هم اکنون با توجه به بالا رفتن نرخ ارز صرفه اقتصادی در تولید ندارد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های خارجی مشابه تولید داخل به دلیل بالا رفتن قیمت دیگر با استقبال روبرو نیست و باید برای فروش دستگاه‌های بومی چاره‌ای اندیشید.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول