اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب ‌رئیس شورای شهر اردبیل:

مدیریت واحد شهری به عدالت توزیع اعتبارات کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: نایب ‌رئیس شورای شهر اردبیل گفت: اگر مدیریت واحد شهری اجرا شود توزیع اعتبارات نیز عادلانه خواهد بود و شهرداری با توان مضاعف‌تر می‌تواند در سنگر خدمت‌رسانی حاضر باشد.

مدیریت واحد شهری به عدالت توزیع اعتبارات کمک می‌کند

جواد زنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به اهمیت موضوع مدیریت واحد شهری اظهار داشت: این کار از اتلاف منابع و برخی موازی‌کاری‌ها جلوگیری می‌کند و مردم نیز به سرعت می‌توانند با پرداخت کمترین منابع در بیشترین و سریع‌ترین زمان نتیجه‌گیری را انجام دهند.

این مسئول با انتقاد از همراهی نکردن دولت با شوراها و شهرداری‌ها در کارهای عمرانی و زیربنایی گفت: نه تنها دولت کمترین حمایت را از شهرداری‌ها می‌کند بلکه با پروژه‌ها و طرح‌هایی همچون مسکن مهر و واقعیت‌های اعمال شده در این حوزه بار هزینه‌ای شهرداری‌ها را سنگین می‌کند.

با منابع محدود درآمد محلی نمی‌توان کارهار عظیمی انجام داد

وی در ادامه به برخی بی‌مهری‌ها در تخصیص منابع مرکزی اشاره کرد و گفت: در حالی که برای قطار شهری تهران و تبریز میلیاردها دلار پول تزریق می‌شود، ولی استان‌هایی همچون اردبیل از اخذ 50 میلیارد تومان عاجز هستند و یا تخصیص‌ها دیر هنگام یا بلا محل صورت می‌گیرد.

عضو شورای شهر اردبیل به درآمدهای پایین شهرداری‌های میانه و خرد اشاره کرد و گفت: درآمد مردم اردبیل از گندم و سیب‌زمینی است گه گاه خود مردم با فروش آنها با مشکلاتی مواجه هستند که با تکیه بر آنها نمی‌توان برای شهرداری اردبیل منابع اعتباری فوق‌العاده‌ای را پیش‌بینی کرد.

نایب‌ رئیس شورای شهر اردبیل بیان داشت: امیدواریم نمایندگان مردم در مجلس از طریق کمیسیون شوراها بتوانند یک بازنگری واقعی را در اختیارات و قوانین مصوب شوراها داشته باشند.

زنجانی تجربه تمام کشورها را در واگذاری امور به مردم تجربه موفق و قابل تقدیر توصیف کر و گفت: همه باید در رفع مشکلات مردم در صحنه بوده و با سعه صدر به حل آنها اقدام کنیم.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول