اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته تربیت بدنی

نخستین مؤسسه فعالین ازدواج در قم راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: نخستین مؤسسه فعالین ازدواج در قم در منطقه نیروگاه قم با عنوان مؤسسه فرهنگی و اجتماعی شفا راه‌اندازی شده و آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه جوان و ازدواج است.

نخستین مؤسسه فعالین ازدواج در قم راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم روح‌الله رمضانی سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم امروز در حاشیه مراسم افتتاح نخستین نمایندگی شبکه فعالین ازدواج در قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: شبکه فعالین ازدواج گروهی از مؤسسات و نهادهای غیر دولتی فعال در حوزه ازدواج و خانواده به شمار می‌رود.

وی بیان داشت: ‌این شبکه در راستای تحقق شعار «ازدواج آگاهانه، آسان، به هنگام و پایدار» فعالیت می‌کند و با هدف ایجاد کانون پیوند مهر به منظور ارائه خدمات و اعطای تسهیلات در حوزه ازدواج فعالیت‌های خوبی خواهد داشت.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به مهم‌ترین اقداماتی که توسط این شبکه صورت می‌گیرد، افزود: برگزاری مراسم ازدواج و تأمین جهیزیه جوانان با شایسته‌ترین و آسان‌ترین روش، همچنین برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی قبل و پس از ازدواج به صورت تخصصی از برنامه‌های این شبکه محسوب می‌شود.

رمضانی همچنین نشر کتاب و مجلات و محصولات چند رسانه‌ای حوزه ازدواج و خانواده، انجام پژوهش‌های کاربردی، ایجاد مراکز مشاوره کاربردی و برپایی نمایشگاه با موضوع ازدواج را از دیگر برنامه‌های این مؤسسه عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و موافقت مدیران شبکه شفا امروز با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و نمایندگان سایر دستگاه‌های مرتبط دفتر این مؤسسه در منطقه محروم نیروگاه و بلوار کشاورز شهر قم افتتاح شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: حوزه ازدواج که از سال گذشته با ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان بر عهده این اداره کل نهاده شده است ابعاد گسترده‌ای دارد و این معاونت برای همین مأموریت تشکیل شده است.

وی بیان داشت: علاوه بر تلاش‌هایی که در حوزه ورزش برای تقویت زیرساخت‌ها و ایجاد زمینه افتخارآفرینی جوانان ورزشکار قم صورت می‌گیرد در مقوله ازدواج نیز با همکاری و تعامل نزدیک با ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط سعی در انجام وظایف محوله خود داریم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول