اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان:

طرح ازدواج آسان در کرمان اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: اجرایی کردن طرح ازدواج آسان با همت دستگاه‌های مختلف، مهم‌ترین برنامه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان است.

طرح ازدواج آسان در کرمان اجرایی می‌شود

محمد فولادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برنامه‌های انجام گرفته در هفته تربیت بدنی و سلامت اظهار داشت: با توجه به کمبود اعتبار و مشکلات مالی برگزاری برنامه‌های این هفته با کم‌ترین هزینه یکی از اولویت‌های اصلی بود.

وی افزود: مشکلات مالی زیادی در سال جاری در برابر اداره کل ورزش و جوانان وجود داشته است، اما با این وجود در برابر این موانع و مشکلات ایستاده‌ایم و با تدابیر و برنامه‌های ویپه از جمله کمک‌های مسئولان استان، فرمانداران و خیران توانسته‌ایم چراغ ورزش در استان را روشن نگه داریم.

فولادی به گوشه‌ای از برنامه‌های هفته تربیت بدنی اشاره کرد و ابراز داشت: دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرمان توسط برخی از نمایندگان ورزش در دستگاه‌هایی چون آموزش و پرورش، بسیج، سپاه، دانشگاه‌ها از جمله برنامه های روز نخست بود.

وی افزود: برگزاری برنامه‌هایی نظیر ورزش صبحگاهی در جوار قبور مطهر شهدا و غبارروبی مزار شهدا، ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی و همایش کوهپیمایی عمومی و جشنواره فرهنگی و ورزشی در مجموعه تفریحی قائم (عج)  و برگزاری جشنواره ورزشی بازی‌های بومی و محلی از دیگر برنامه‌هایی بود که با توجه به مشکلات مالی مختلف در این هفته انجام شد.

فولادی به برگزاری برنامه‌هایی چون تجلیل از قهرمانان و مدال اوران ورزش در شهرستان بافت اشاره کرده و بیان داشت: در مراسمی دیگر به همت باشگاه گل‌گهر سیرجان آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان کرمان نیز برگزار شد.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد برنامه‌های ویژه جوانان در این هفته گفت: برنامه‌های اختصاص یافته به امور جوانان در قالب ستادی و با همکاری ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلفی اجرا شد.

این مسئول ابراز داشت: در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان به ریاست کمالی معاون استاندار کرمان مقرر شد تا مهم‌ترین برنامه این ستاد پیش‌بینی و اجرایی کردن ازدواج آسان با همت دستگاه‌هایی چون دانشگاه‌ها، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی باشد.

فولادی تصریح کرد: ازدواج آسان، پایدار و به هنگام با هدف تحکیم پایه‌های خانواده از جمله اهداف این ستاد است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول