اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20:

جوانان را به ازدواج‌های منطبق با اصول اسلامی تشویق کنیم

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 با اشاره به مراسم جشن شکوفایی عشق گفت: مسئولان موظفند جوانان را با ساده زیستی آشنا کنند و آنها را برای ازدواج‌های منطبق با اصول اسلامی تشویق و ترغیب کنند.

جوانان را به ازدواج‌های منطبق با اصول اسلامی تشویق کنیم

عظیم بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به این مطلب گفت: با همکاری اداره اجتماعی ناحیه 5 و همکاری مدیریت محله استخر به مناسبت سالروز پیوند آسمانی دو گوهر آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) مراسم جشن باشکوهی با عنوان شکوفایی عشق در سرای محله استخر برگزار شد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه این مراسم با هدف آشنایی جوانان با جایگاه والای ازدواج، ساده زیستی و تشویق به ازدواج‌های منطبق با اصول اسلامی و تحکیم بنیادهای خانواده برگزار شد، اظهار داشت: در این مراسم برنامه‌های مختلفی از قبیل مدیحه‌سرایی، سخنرانی آموزشی پیرامون خانواده موفق و اجرای تئاتر اجرا شد.

وی با اشاره به تشکیل کارگاه‌های آموزشی در سطح محلات ادامه داد: در راستای ارتقاء آگاهی شهروندان و حفظ سلامت آنان اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 5 با همکاری مدیریت محله بهشتی کارگاه آموزشی پیشگیری از چاقی با حضور تیم پزشکی در خانه سلامت بهشتی برگزار می‌کنند.

شهردار منطقه 20 در پایان خاطرنشان کرد: اولین جلسه آموزشی با موضوع راهکارهای کاهش وزن و اثرات مثبت وزن متناسب در سلامت افراد با حضور 50 نفر از شهروندان علاقمند در کتابخانه کوثر برگزار شد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول