اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

ساماندهی مشکلات موجب نیل به مقصود می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون استاندار زنجان با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای کنترل بازار و موفقیت‌های کسب شده، اظهار داشت: ساماندهی مشکلات موجب نیل به مقصود می‌شود.

ساماندهی مشکلات موجب نیل به مقصود می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای کنترل قیمت گوشت در استان زنجان اظهار داشت: این اقدامات منجر به کاهش قیمت گوشت در بازار شده است.

وی از برنامه مسئولان استان برای بررسی وضعیت سایر اقلام اساسی مردم خبر داد و افزود: این اقدامات برای کنترل روند امور ادامه می‌یابد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با تاکید بر امکان کنترل برخی چالش‌های موجود در سطح استان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی می‌توان این امور را کنترل کرد.

در ادامه این جلسه گزارشی از مصوبات جلسه قبل ستاد تنظیم بازار و روند پیگیری آنها ارائه شد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه خدمات ورزشی در استان زنجان از ارزان‌ترین خدمات در سطح کشور محسوب می‌شود، وی اضافه کرد: کمیته‌ کارشناسی در مورد تعیین قیمت‌ها، تشکیل شده و قیمت‌ها را اعلام کرده است.

همچنین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در این جلسه گزارشی از روند قیمت کالاها را در استان زنجان ارائه داد.

علی معصومی با اشاره به افزایش قیمت برخی کالاها تصریح کرد: افزایش تقاضا از سوی واحدهای صنعتی و خانواده‌ها و صادرات به عراق از دلایل افزایش قیمت تخم‌ مرغ، افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه‌های حمل و نقل از دلایل افزایش قیمت لبنیات، ورود برنج داخلی به بازار با قیمت‌های جدید از دلایل افزایش قیمت برنج و افزایش قیمت ارز را از دلایل افزایش برخی دیگر از کالاها عنوان کرد.

وی واسطه‌گری را یکی از دلایل افزایش قیمت آهن‌آلات عنوان و اضافه کرد: افزایش نرخ ارز و کاهش تولیدات داخلی هم از دلایل افزایش قیمت لاستیک است.

در این جلسه مشکلات موجود در مورد نحوه توزیع گوشت بررسی و مقرر شد این امور کارشناسی شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول