اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم

کارگاه آموزشی بازاریابی حرفه‌ای برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی استان قم از برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی حرفه‌ای در آبان ماه خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی به مدت 12 ساعت به تجار و بازاریابان جوان به صورت حرفه‌ای تدریس می‌شود.

کارگاه آموزشی بازاریابی حرفه‌ای برگزار می‌شود

زهرا شادنوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه تمام حرفه‌ها در دنیای امروز به سمت تخصصی شدن پیش می‌رود تصریح کرد: مرکز آموزش بازرگانی نیز دوره‌های گوناگونی برای تجار و بازاریابان به صورت حرفه‌ای برگزار می‌کند.

وی با اشاره به تدوین تقویم آموزشی شش ماه دوم سال جاری گفت: در این تقویم برگزاری چند کارگاه آموزشی بازاریابی حرفه‌ای دیده شده است و تمام علاقه‌مندان به این حرفه می‌توانند در دوره مقدماتی و پیشرفته بازاریابی شرکت کنند.

مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: بازاریابی از جمله اصولی است که در تجارت حرف نخست را می‌زند و یک تجارت موفق زمانی رخ می‌دهد که بازاریابی مناسبی قبل از شروع تجارت انجام شده باشد.

وی با بیان اینکه استان قم توانسته است جایگاه خود را در صدور کالا به بازارهای جهانی به دست بیاورد، تصریح کرد: مرکز آموزش بازرگانی تلاش می‌کند با برگزاری دوره‌های آموزشی حرفه‌ای در انجام موفقیت‌آمیز یک تجارت به تاجران جوان کمک شایانی داشته باشد.

شادنوش با اشاره به مدت زمان برگزاری دوره بازاریابی حرفه‌ای بیان کرد: این دوره آموزشی برای کسانی که علاقه فراوانی به مباحثی مانند تجارت موفقیت‌آمیز و بازار یابی دارند به مدت 12 ساعت در مرکز آموزش بازرگانی برگزار ‌می‌شود.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی در این مرکز از سر فصل‌های مناسب و مرتبط آموزشی برخوردار هستند تصریح کرد: مفاهیم پایه بازاریابی، تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی، محیط شناسی، ایجاد ارزش برای مشتری، رفتار مصرف‌کننده، تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف، جایگاه‌‌یابی و بازاریابی، بازار هدف و استراتژی‌های آمیخته بازاریابی از جمله سرفصل‌های این دوره آموزشی محسوب می‌شود.

مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: تدریس دوره‌های آموزشی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم را مدرسانی مجرب و دانش‌آموخته در امر تجارت بر عهده دارند.

وی افزود: حسن محمدی‌مبارز، مدرس دوره آموزشی بازاریابی حرفه‌ای است که از سابقه‌های درخشان وی می‌توان به خادم صادراتی ملی در بخش تخصصی بازرگانی و تجارت در همایش ملی سال 89 اشاره کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول