اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار تاکید کرد

برخورد قاطع با اخلال‌گران بازار در شهریار

خبرگزاری فارس: فرماندار شهریار گفت: نهادهای نظارتی با هرگونه رفتار غیر قانونی و ایجاد اخلال در نظم بازار در این شهرستان برخورد قاطع قانونی خواهند داشت.

برخورد قاطع با اخلال‌گران بازار در شهریار

سید عباس جوهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: ما در شرایط حساس اقتصادی به سر می‌بریم که این امر دلایل متعدد و مختلفی دارد.

وی تصریح کرد: از یک سو طی سال‌های اخیر مهم‌ترین طرح‌های اقتصادی یعنی قانون هدفمندی یارانه‌ها توسط دولت در کشور اجرایی شده و از ابتدا نیز می‌دانستیم، برای اجرای صحیح و کامل این قانون برخی تغییرات در فضای اقتصادی کشور ایجاد می‌شود.

فرماندار شهرستان شهریار افزود: از سوی دیگر با تحریم‌های غیر قانونی و مغرضانه دشمنان خارجی روبه‌رو هستیم که برای مقابله با آنها طرح‌هایی از جمله اقتصاد مقاومتی در حال اجرا است.

جوهری گفت: مجموع این موارد موجب شده در ماه‌های اخیر شاهد افزایش قیمت‌ها باشیم که برخی از آنها اجتناب‌ناپذیر بوده و برخی دیگر به دلیل مسائل روانی حاکم بر فضای اقتصادی کشور است.

* انتظار مردم از مسئولان برای کنترل بازار به حق و منطقی است

وی تاکید کرد: البته دلیل افزایش قیمت‌ها هر چه باشد مردم از مسئولان انتظار دارند که با تمام توان برای کنترل قیمت‌ها و ایجاد فضای آرام و با نشاط بر بازار تلاش کنند که به طور قطع این انتظار به حق و منطقی است.

فرماندار شهرستان شهریار افزود: در همین راستا دولت طی ماه‌های اخیر برنامه‌های اقتصادی ویژه‌ای را طراحی و اجرا کرده که بخش مهمی از این برنامه‌ها مربوط به کنترل بازار و نظارت بر عملکرد اصناف است.

جوهری بیان داشت: در شهرستان شهریار نیز تیم‌های نظارتی ویژه زیر نظر ادارات مسئول تشکیل شده و این اکیپ‌ها به صورت مداوم بر عملکرد واحدهای صنفی نظارت دارند.

وی گفت: فرمانداری شهریار نیز به صورت مستقل در ماه‌های اخیر برای کنترل قیمت‌ها و بازار ورود کرده و ستادهای نظارتی نسبت به گذشته فعال‌تر شده‌اند.

این مسئول تاکید کرد: طی ماه‌های اخیر بازاریان و اصناف در این شهرستان همکاری خوبی با دستگاه‌های نظارتی داشته‌اند و ما نیز تاکید کرده‌ایم که در صورت مشاهده هرگونه حرکت غیر قانونی و تلاش برای اخلال در نظم بازار، با متخلفان برخورد قاطع خواهیم داشت.

جوهری در پایان از مردم شهرستان شهریار به دلیل همراهی با مسئولان و دستگاه‌های اجرایی برای حفظ آرامش بازار تقدیر کرد و متذکر شد: مردم در ادامه نیز باید به همین شیوه عمل کرده و انتظار دستگاه‌های نظارتی این است که در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، موضوع را به دستگاه‌های مربوطه اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول