اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز:

کنترل بازار سبب تثبیت قیمت‌ها شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: نگاه راهبردی به کنترل بازار باعث تثبیت قیمت‌ها شده و در برخی از مواقع ناهماهنگی بین میزان تولید و مصرف مشکل ایجاد کرده است.

کنترل بازار سبب تثبیت قیمت‌ها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین‌کلاه بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استفاده صحیح و اصولی از کالاها به ویژه مواد غذایی می‌تواند به ثبات قیمت‌ها کمک کرده و بهره‌گیری از شیوه‌های علمی و فاصله گرفتن از روش‌های تولید سنتی کالاها موجب ثبات و پایداری در قیمت‌ها شود.

وی افزود: در برخی از فصل‌های سال میزان مصرف کالاها و مواد غذایی، عرضه را مورد تاثیر قرار داده که این امری طبیعی محسوب می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: با مدیریت صحیح می‌توان مشکل‌های ناخواسته را در بازار برطرف کرد.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان شیراز بیان داشت: بازرسان باید بر فروش انواع کالاها و مایحتاج مردم در طول سال نظارت بیشتری کنند تا به مردم در خرید اجحاف نشود.

زرین‌کلاه تصریح کرد: واحدهای صنفی باید به میزان سودی که در قانون پیش‌بینی شده بسنده کرده و بر طبق موازین حرکت کنند.

فرماندار شیراز با ابراز رضایت از وضعیت موجودی انبار بنکداران اضافه کرد: مهم‌ترین مشکل مطرح شده از سوی شهروندان و بنکداران نوسانات قیمت کالاهای ناشی از قیمت ارز است.

وی ابراز داشت: نظام اسلامی در برابر جنگ نرم به ویژه تحریم‌های اقتصادی سربلند بیرون آمده است.

زرین‌کلاه در ادامه بازدید سرزده از مجتمع بنکداران شیراز، علاوه بر روند فروش کالا با نرخ مصوب همراه با ارائه فاکتور معتبر در چند فروشگاه از نزدیک با شهروندان در مورد وضعیت قیمت‌ اجناس مختلف گفت‌وگو کرد و افزود: مسئولان به عنوان خدمتگزاران مردم باید همواره رسیدگی به امور را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول