اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

دستگاه‎های نظارتی و تعزیراتی در کنترل بازار با جدیت ظاهر شوند

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: دستگاه‎های نظارتی و تعزیراتی کنترل و تنظیم بازار را پیگیری و در این زمینه با جدیت ظاهر شوند.

دستگاه‎های نظارتی و تعزیراتی در کنترل بازار با جدیت ظاهر شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: طرح‎ها و اولویت‎هایی که مربوط به موضوعات اقتصادی استان می‎شود باید از سوی مسئولان ذیربط پیگیری شده و در دستور کار قرار بگیرد.

ضرورت تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام

وی همچنین بر تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام تاکید کرد و ابراز داشت: تمام مسئولان باید همت و تلاش خود را بر سرعت‎بخشی پروژه‎های نیمه‎تمام معطوف کنند تا پروژه‎های بزرگی همچون راه‎آهن گرگان ـ اینچه برون، جاده جنگل گلستان، سد کبودوال و مسکن مهر را تا پایان دولت دهم به اتمام برسانیم.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه بصیرت بیش از هر زمان دیگری واژه‎ای بسیار پرمعنا، اساسی، اصلی و کلیدی است تصریح کرد: همه باید خط درگیری با دشمن را با بصیرت تشخیص دهیم تا آتش توپخانه به جای دشمن به سمت دوست گرفته نشود.

قناعت خاطر نشان کرد: مثلث استکباری آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس خبیث از دشمنان اصلی نظام اسلامی هستند که بر علیه این نظام و انقلاب همواره توطئه‎چینی می‎کنند که دوستداران نظام اسلامی باید با داشتن بصیرت، حربه‎ها و دسیسه‎های آنان را تشخیص دهند و به موقع اعلام موضع کنند.

وی با بیان اینکه حرف حق همواره مورد توجه ملت قرار می‎گیرد متذکر شد: هر کسی در مسیر اهل بیت(ع) قرار داشته باشد آن مسیر حق است و اکنون این پرچم با محوریت ولایت فقیه در نظام اسلامی رهبری می‎شود.

استاندار گلستان یادآور شد: عزتی که امروز انقلاب اسلامی در جهان دارد به خاطر اسلام ناب محمدی(ص) و وجود با برکت مقام معظم رهبری است لذا همه مسئولان باید حول این محور کار و تلاش کنند.

اولویت کشور حل مشکلات اقتصادی است

قناعت با تاکید بر اینکه اولویت کشور حل مشکلات اقتصادی است ابراز داشت: همه ما باید در مقابل نبردی که دشمن به راه انداخته بسیج شویم چرا که دشمن تا دندان مسلح تلاش می‎کند تا نظام اسلامی را تغییر رفتار داده و به نیات شوم خود برسد و متاسفانه برخی در داخل نیز ندانسته با دشمن در خصوص تحریم‎ها همراهی می‎کنند.

وی راه برون‎رفت مشکلات اقتصادی را تعامل و همدلی مسئولان خواند و اظهار داشت: نظام سلطه با به راه انداختن نبرد اقتصادی می‎خواهد بر ملت ایران غلبه کند غافل از اینکه آنها در جنگ هشت ساله نتوانستند بر خواسته خود پیروز شوند لذا تجربه دیروز ملت ایران این فشارها را تحمل خواهد کرد و در این توطئه نیز به لطف الهی بار دیگر دشمن شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول