اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر مشهد تاکید کرد

حذف واسطه و کاهش هزینه جانبی هدف ایجاد بازارهای ارزاق عمومی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ایجاد هرچه بیشتر بازارهای میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی در سطح شهر سبب حذف واسطه، کاهش هزینه جانبی و کاهش رفت و آمد و ترافیک شهری برای شهروندان می‌شود.

حذف واسطه و کاهش هزینه جانبی هدف ایجاد بازارهای ارزاق عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس شیرمحمدی عصر امروز در ارتباط با افزایش بازارهای شهرداری در سطح شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازارهای شهرداری با ارائه مایحتاج شهروندان و تخفیف ویژه در نقاط مختلف شهر، توانسته است رضایت هرچه بیشتر شهروندان را فراهم آورده و آنان را به خرید از بازارهای شهرداری ترغیب کنند.

شیرمحمدی با بیان اینکه زمین‌های افتاده در نقاط مختلف شهر بهترین ظرفیت برای ایجاد بازارهای شهرداری را داراست، تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی برای گسترش بازارهای میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی، خرید زمین برای ایجاد بازار جدید است.

وی ادامه داد: برای حل این مشکل می‌توان زمین‌های افتاده و بلا استفاده را شناسایی و پس از مکان‌سنجی، توسط شهرداری خریداری شود و برای فضاهای خدماتی و ایجاد اینگونه بازارها اختصاص پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: سال‌های گذشته در سطح شهر تنها شاید یک فروشگاه زنجیره‌ای داشته‌ایم ولی اقدام شهرداری در راستای ایجاد بازارهای میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی در نقاط مختلف شهر رویکرد مثبتی بوده که جزو سیاست‌های کلان شورای اسلامی شهر مشهد نیز بوده است.

وی افزود: علاوه بر ایجاد بازارهای ارزاق عمومی، ساخت بازارهای میوه و تر‌ه‌بار روز را داشته‌ایم که منجر به انتقال مستقیم بار از محل تولید به محل فروش شده است که در نهایت سبب حذف واسطه و کاهش هزینه جانبی و کاهش رفت و آمد و ترافیک شهری برای شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول