اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه بلورفروشان مشهد:

بازار مشهد از محصولات تولید داخل اشباع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه بلور فروشان مشهد گفت: مشهد در تولید محصولات چینی فعال است و می‌توان گفت که بازار مشهد از محصولات تولیدات داخل این شهر اشباع شده است.

بازار مشهد از محصولات تولید داخل اشباع می‌شود

حسین بهنام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: تحریم‌های اخیر روی بازار بلور تاثیر چندانی نداشته است.

رئیس اتحادیه بلور فروشان مشهد با اشاره به واردات مواد اولیه افزود: نیاز به واردات در مواد اولیه متفاوت است و برخی از مواد اولیه از خارج وارد می‌شود.

بهنام در ارتباط با وضعیت بازار بلور در مشهد گفت: مشهد در بخش گازسوز فعالیت بسیار خوبی دارد و کالاهای خود را به سایر شهرها ارسال می‌کند همچنین مشهد دارای دو واحد چینی فعال است که کالای با کیفیت بالا تولید می‌کنند و می‌توان گفت بازار مشهد از محصولات خود ما اشباع می‌شود.

رئیس اتحادیه بلور فروشان مشهد در ارتباط با قیمت بلور در بازار اظهار کرد: نوسانات قیمت ارز در هفته‌های اخیر سبب افزایش 15 تا 18 درصدی قیمت بلور و چینی در مشهد شده است.

بهنام تاکید کرد: تولیدکنندگان به خاطر مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش تولید کمتری را دارند و بهتر است تا بانک‌ها تسهیلات بهتری را به واحدهای صنعتی بدهند.

وی در ارتباط با نظارت بر بازار اظهار کرد: بنا بر اصل 44 که خصوصی سازی را ارائه می‌دهد سازمان صنعت و معدن و تجارت واحد بازرسی را به خود اصناف واگذار کرده است و بازرسین ما نظارت بر روی واحدها را دارند ضمن اینکه دولت برای ساماندهی وضع بازار با طرح شبنم از ورود کالای قاچاق و بدون استاندارد جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول