اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان سمنان:

حفظ اراضی ملی با شجاعت مدیران امکان‏پذیر است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان سمنان، خواستار افزایش دقت و نظارت در واگذاری عرصه‏های ملی و منابع طبیعی به افراد ذی‏صلاح شد.

حفظ اراضی ملی با شجاعت مدیران امکان‏پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان سمنان، احمد سیاوش‏پور در جلسه شورای حفظ اراضی ملی استان سمنان، از مدیران مربوطه خواست تا در زمان واگذاری عرصه‏های منابع طبیعی نسبت به مطالعه دقیق طرح‏ها و اعمال نظرات کارشناسان مجرب سازمان خود، از بروز مشکلاتی از جمله تخریب یا تغییر کاربری اراضی پیشگیری کنند.

سیاوش‏پور در بخش دیگری از سخنان خود، ایستادگی مدیران متولی در امور اراضی ملی و منابع طبیعی را در راستای حفظ منابع طبیعی و ملی بیانگر شهامت و شجاعت آنها دانست.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: جلب رضایت خداوند و حفظ حقوق بیت‏المال و مردم، پشتوانه و پاداش بی‏نظیر این افراد است.

وی همچنین با اشاره به دیدار مردمی اخیر خود در شهر بسطام، از مدیران جهاد کشاورزی و امور اراضی خواست تا با توجه به اختصاص تعداد قابل توجهی از پرونده‏های این حوزه قضایی در خصوص اراضی باغات و منابع طبیعی، ضمن افزایش آگاهی عمومی مردم در خصوص قوانین مربوط به کاربری اراضی در جمع مردم شهر و روستاهای اطراف بسطام حضور یافته و مشکلات آنها را بررسی و در راستای پیشگیری از وقوع جرم و تشکیل پرونده قضایی تلاش کنند.

رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان سمنان خواستار تشکیل جلسه کمیته پیشگیری از جرائم مربوط به اراضی ملی و منابع طبیعی در حوزه شرق استان سمنان شد.

سیاوش‏پور با تاکید بر حساسیت و دقت قضات در رسیدگی به پرونده‏های مربوط به اراضی، از اعضای شورای قضایی استان سمنان خواست تا در این‏گونه پرونده‏ها با جدیت ورود کرده و با استفاده از حقوق‌دانان مجرب و مستندات قوی از حقوق ملی و بیت‏المال مسلمین دفاع کنند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول