اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منابع طبیعی بشرویه خبر داد

حفاظت از 700 هزار هکتار از اراضی منابع ملی در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بشرویه گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، حفاظت از 700 هزار هکتار از اراضی منابع ملی در این شهرستان انجام شده است.

حفاظت از 700 هزار هکتار از اراضی منابع ملی در بشرویه

رضا مقیمیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری، بر چهار طرح بهره‌برداری آنغوزه نظارت و سه طرح بهره‌برداری بازنگری شد.

وی ادامه داد: 47 هزار اصله نهال گلدانی در این شهرستان تولید شده و طی شش نوبت نیز نهال‌های غرس شده در سال گذشته و امسال آبیاری شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بشرویه از احداث چهار مورد سازه سنگی و ملاتی و دو مورد سازه گابیونی در شهرستان بشرویه خبر داد و گفت: در مجموع 3 هزار و 500 متر مکعب سازه احداث شده که 253 میلیون تومان هزینه دربرداشته است.

مقیمیان افزود: همچنین از ابتدای امسال، کپه‌کاری و حفاظت و قرق در قالب طرح ملی در حوزه ارسک و در مساحت یک‌‌هزار هکتار با اعتبار 40 میلیون تومان انجام شده است.

وی عنوان کرد: به منظور اخذ تسهیلات به کشاورزان، 120 مورد از اراضی کشاورزان نقشه‌برداری شده و طرح توسعه بخش کشاورزی نیز انجام شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بشرویه تهیه طرح و معرفی40 نفر از بهره‌برداران بخش منابع طبیعی برای استفاده از تسهیلات توسعه بخش کشاورزی را از دیگر اقدامات انجام شده در شش ماهه نخست سال جاری برشمرد.

مقیمیان با بیان اینکه اعتبارات امسال 91.52 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، گفت: اعتبار اختصاص یافته صرف پروژه‌های بیابان‌زدایی، آبخیزداری، جنگل‌کاری، پروژه‌های مرتع، مهندسی و بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول