اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان زنجان خبر داد

افتتاح 300 هزار سپرده در بانک مهر اقتصاد زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان زنجان گفت: بیش از 300 هزار سپرده در بانک مهر اقتصاد استان زنجان افتتاح شده است.

افتتاح 300 هزار سپرده در بانک مهر اقتصاد زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید محمدیون ظهر امروز در همایش شرکای ماندگار با محوریت تقدیر از سرمایه‎گذاران ایرانی و حمایت از تولید داخلی اظهار داشت: سال گذشته برای بیش از 14 هزار پرونده توسط بانک مهر اقتصاد تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه طی شش ماه نخست سال جاری بیش از 8 هزار فقره پرونده به بانک مهر اقتصاد استان زنجان معرفی شده است، خاطر نشان کرد: در مجموع 663 میلیارد ریال تسهیلات برای متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته تسهیلاتی بالغ بر 957 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است، تصریح کرد: یک چهارم از مردم استان زنجان در این بانک حساب دارند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 300 هزار سپرده در بانک مهر اقتصاد استان زنجان افتتاح شده است، اضافه کرد: این بانک بیش از 200 هزار مشتری دارد.

محمدیون با بیان اینکه در حال حاضر بانک مهر اقتصاد استان زنجان به رتبه دوم ارتقاء پیدا کرده است، ادامه داد: در مجموع 14 درصد از نقدینگی استان در این بانک است.

وی با اشاره به اینکه 13 شعبه از بانک مهر اقتصاد در استان زنجان فعالیت دارد، یادآور شد: میزان مابه‏التفاوت سود علی‎الحساب و سود قطعی سپرده پرداخت شده به سپرده‎گذاران توسط این بانک طی چهار سال اخیر 300 میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان زنجان اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد استان زنجان تاکنون تسهیلات بسیار زیادی را به متقاضیان بخش‎های مختلفی چون صنعت، مسکن، ساختمان، پزشکی، بازرگانی و خدماتی ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه عملیاتی کردن بانکداری اسلامی یکی از مهم‎ترین اهداف این بانک به شمار می‎رود، خاطر نشان کرد: تکریم مشتری و مشتری مداری نیز یکی از اولویت‎های اساسی این بانک در استان زنجان به شمار می‎‏رود.

محمدیون یادآور شد: بانک مهر اقتصاد با همه توان خود برای مدیریت منابع خود گام بر می‎دارد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول