اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش شرکای ماندگار بانک مهر اقتصاد برگزار شد

14 درصد منابع بانکی کشور در اختیار موسسه مهر است

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب موسسه مهر استان اردبیل گفت: در حال حاضر 14 درصد منابع مالی بانک‌های استان در اختیار موسسه مهر استان اردبیل است.

14 درصد منابع بانکی کشور در اختیار موسسه مهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صالح پاشاپور ظهر امروز در همایش شرکای ماندگار بانک مهر اقتصاد در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: در هفته بانکداری اسلامی برگزاری این همایش را فرصتی دانستیم تا بتوانیم صادقانه و عاشقانه از همکاری و اعتماد مشتریان خود نسبت به موسسه مالی و اعتباری مهر قدردانی کنیم چرا که معتقدیم حمایت و اعتماد آنها می‌تواند بهترین سرمایه این بانک در تداوم فعالیت‌هایش باشد.

وی با قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، فرماندهی سپاه و همچنین استاندار و اصناف و مشتریان این موسسه مالی خاطرنشان کرد: این موسسه سعی می‌کند با کمترین ادعا بالاترین خدمت را به عموم مردم به ویژه مشتریان خود انجام دهد چرا که امروز همه آحاد جامعه شاکله بسیج و مجموعه پر‌تلاش آن هستند.

مدیر امور شعب موسسه مهر استان اردبیل یادآور شد: موسسه مالی و اعتباری مهر 1.4 درصد سهم منابع مالی استان را بر عهده دارد به طوری که از لحاظ رشد منابع در کشور از رتبه 26 سال گذشته هم اکنون به رتبه هشت کشور صعود کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پاشاپور گفت: از نظر بانکداری اسلامی نیز این ارتقا یک وجه امتیاز و تحول به شمار می‌رود که امیدواریم موسسه مهر با تبدیل شدن به بانک بتواند روند صعودی جایگاه خود را در بین بانک‌ها به ویژه در استان اردبیل نشان دهد.

این مسئول تاکید کرد: ما در یک دهه اخیر 114 هزار فقره تسهیلات به ارزش 206 میلیارد ریال به مشتریان خود پرداخت کردیم.

مدیر امور شعب موسسه مهر استان اردبیل بیان داشت: این  موسسه با همکاری و هماهنگی مشترکی که با شورای اصناف، مسئولان و کار‌آفرینان داشتیم در سال گذشته تا آخرین روز کاری به مشتریان خود تسهیلات پرداخت کردیم تا بتوانند نسبت به ارائه خدمات به عموم مردم موفق عمل کنند.

پاشاپور افزود: این حرکت ما در سال گذشته با استقبال خوبی مواجه شد به طوری که این اقدام سبب شد تا چرخه اقتصادی استان تا آخر سال از حرکت نایستد.

وی ادامه داد: ‌امسال نیز طی مکاتباتی که با مسئولان استان به ویژه شورای اصناف داشتیم اعلام آمادگی کردیم که در قالب عقود اسلامی آماده پرداخت تسهیلات به کار‌آفرینان و همچنین بازاریانی هستیم که برای تامین مواد اولیه و یا نقدینگی خود نیاز به تسهیلات دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر امور شعب موسسه مهر استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: تنها چیزی که ما را رنج می‌دهد شلوغی شعبات ماست که این امر به دلیل استقبال عموم مردم می‌باشد که ما از این بابت شرمنده مشتریان خود هستیم ولی سعی داریم با افزایش شعبات در این امر تسهیل ایجاد کنیم.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول