اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار خواستار شد

افزایش تسهیلات بانکی مسکن مهر در بیله‌سوار

خبرگزاری فارس: فرماندار بیله‌سوار خواستار افزایش تسهیلات بانکی مسکن مهر با توجه به مشکلات نقدینگی در این شهرستان شد.

افزایش تسهیلات بانکی مسکن مهر در بیله‌سوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد ظهر امروز در جلسه بررسی مسایل و مشکلات راه و مسکن شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: شهرستان بیله سوار جزو اولین شهرهای استان در مسکن مهر بود که مهم‌ترین مشکل در اتمام پروژه مسکن مهر این شهرستان کمبود نقدینگی است.

وی به گستردگی و پراکندگی راه‌های شهری و روستایی این شهرستان اشاره کرد و افزود: راه ارتباطی مناسب یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه جامعه است که در این رابطه اکثر ساکنین روستاها و عشایر بیله‌سوار از جاده آسفالت مناسب محروم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه از اجرای 38هزار مسکن مهر درسطح استان اردبیل خبر داد و افزود: تعاونی‌های مسکن استان باید با فرهنگ‌سازی و تشویق افزایش آورده متقاضیان نسبت به اتمام پروژه‌های مسکن مهر اقدام کنند.

علی حیدری اظهار داشت: به تعاونی‌های مسکن مهر استان که سه فاکتور قیمت، زمان و کیفیت مناسب را رعایت کنند پاداش قابل ملاحظه‌ای اعطا خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: لکه‌گیری آسفالت تمام راه‌های اصلی و فرعی شهری و روستایی استان در دستور کار این اداره کل است و با پیمانکاران متعدد برای آسفالت، نصب علایم و خط کشی و... قرارداد منعقد خواهد شد.

وی از ارتقای جاده‌های روستایی استان اردبیل برای رسیدن به سرانه کشوری آسفالت‌ راه‌های روستایی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم در سال جاری راه کلیه روستاهای بالای 50 خانوار استان اردبیل آسفالت شود تا بتوانیم رضایت هموطنان را جلب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حیدری بیان داشت: در کنار آسفالت راه‌های روستایی، ایمنی این راه‌ها نیز یکی از سیاست‌گذاری‌های اصلی ماست به طوری که در این زمینه با همکاری پلیس راه و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل وسایل ارتباطی و ایمنی در این راه‌ها برقرار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول