اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نقده خبر داد

افزایش میزان تسهیلات بانکی مسکن مهر در نقده

خبرگزاری فارس: فرماندار نقده گفت: میزان تسهیلات بانکی طرح مسکن مهر در شهرستان نقده افزایش یافته است.

افزایش میزان تسهیلات بانکی مسکن مهر در نقده

به گزارش خبرگزاری فارس از نقده، حسین یوسفی صبح امروز در جلسه ستاد مسکن این شهرستان اظهار داشت: افزایش میزان تسهیلات بانکی این طرح در نقده از 220 میلیون ریال به 250 میلیون ریال می‌تواند نقش مهمی در شتاب بخشیدن به اجرای آن داشته باشد.

وی با اشاره به روند اجرای طرح مسکن مهر در نقده افزود: در راستای شتاب بخشیدن به روند اجرای مسکن مهر، تعاونی‌های کم‌کار و مشکل‌دار مسکن مهر در این شهرستان در صورت عدم پیشرفت فیزیکی مورد انتظار، فسخ قرارداد می‌شوند.

فرماندار نقده با بیان اینکه در شرایط حاضر 13 تعاونی در قالب 16 پروژه مسکن مهر با یک هزار و 300 واحد در زمینی به وسعت 9 هکتار در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: ادامه فعالیت تعاونی‌های کم‌کار از طریق قراردادهای سه‌جانبه به پیمانکار واگذار می‌شود.

یوسفی با تاکید بر تعامل اعضای مسکن مهر اضافه کرد: با تعامل بین اعضای مسکن‌های مهر مشکلات مالی آنها حل می‌شود که در این راستا می‌توان از قابلیت‌های اداره کل راه و شهرسازی و توانایی‌های دولت نیز استفاده کرد.

وی از طرح مسکن مهر به عنوان یکی از خدمات ماندگار دولت نهم و دهم یاد کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های دولت نهم و دهم حل مشکل مسکن در جامعه بوده و تشکیل طرح مسکن مهر در قالب تعاونی‌ها گام موثری برای مسکن‌دار شدن افراد فاقد مسکن است.

فرماندار نقده با بیان اینکه احداث مسکن مهر فرصت طلایی برای محرومان جامعه است، ادامه داد: پیمانکاران امانت‌دار مردم هستند لذا باید با اهتمام و تلاش مضاعف در راستای اهداف دولت گام بردارند.

وی گفت: با همت مسئولان شرایط مناسبی برای خانواده‌ها فراهم شده است به گونه‌ای که مردم می‌توانند با کمترین هزینه از سرپناه مناسب بهره ببرند.

نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه بر لزوم حل مشکلات مسکن‌ مهر شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول