اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شعب موسسه مهر خراسان شمالی:

99 درصد قراردادهای بانکی در موسسه مهر اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل شعب موسسه مالی و اعتباری مهر خراسان شمالی گفت: 99 درصد قراردادهای بانکی و معاملات در این موسسه اسلامی است.

99 درصد قراردادهای بانکی در موسسه مهر اسلامی است
محمد صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: موسسه مهر یک سازمان ارزشی و برخاسته از دامان پاک شجره طیبه بسیج است و این موسسه از سال 83 اقدام به پیاده سازی بانکداری بدون ربا کرده است.
وی با بیان اینکه آسیب شناسی این حوزه از اقدامات موسسه مهر بوده است، افزود: در این راستا ضعف بستر نرم افزاری، تقویت بنیه فقهی، تشکیل کمیته‌های مختلف و ارتقای سطح علمی کارکنان مورد بررسی قرار گرفته و در راستای رفع آن اقدام شده است.
صادقی ارتقای سطح دانش 90 درصدی کارکنان این موسسه، تطبیق بیش از 99 درصدی عقود اسلامی با شرع مقدس و محاسبه و پرداخت سود سپرده‌گذاران را نیز از جمله اقدامات این موسسه عنوان کرد.
وی با بیان اینکه به 9 میلیون نفر سپرده‌گذار در کشور سود سپرده قطعی پرداخت شده است، یادآور شد: سود سال 89 نیز تا دهه فجر امسال پرداخت می‌شود.
مدیرکل شعب موسسه مالی و اعتباری مهر خراسان شمالی بیشترین سود پرداخت شده به سپرده گذاران در این موسسه مالی و اعتباری را 119 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: البته به فراخور سپرده گذاری این نوع سود متغیر بوده است.
وی نظارت بر عملکرد شعبات را از مهم‌ترین رویکردهای این موسسه برشمرد و از آحاد مردم به ویژه سپرده گذاران خواست تا هرگونه پیشنهادات خود را برای ارتقای فعالیت‌های این موسسه ارائه کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول