اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مصوبه هیئت وزیران انجام می‏شود

کاهش سود تسهیلات بانک صادرات برای مسکن مهر دامغان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دامغان گفت: هیئت وزیران با کاهش نرخ سود تسهیلات بانک صادرات برای مسکن مهر شهرستان دامغان موافقت کرد.

کاهش سود تسهیلات بانک صادرات برای مسکن مهر دامغان
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مرتضی علی‏آبادی عصر امروز در پانزدهمین جلسه شورای مسکن شهرستان دامغان در سال‌جاری که در سالن جلسات فرمانداری دامغان برگزار شد، اظهار کرد: سود تسهیلات اعطایی بانک صادرات به مسکن مهر در دامغان از چهار درصد به 12 درصد افزایش پیدا کرده بود و با این کار مشکل اساسی در مسکن مهر دامغان ایجاد کرد و بلاتکلیفی را برای متقاضیان به وجود آورد.
وی افزود: سود تسهیلات مسکن مهر در شهرهای کوچک باید چهار درصد باشد و با پیگیری‏های که به‌عمل آمده خوشبختانه هیئت وزیران با کاهش نرخ سود تسهیلات بانک صادرات برای مسکن مهر دامغان از 12 درصد به چهار درصد موافقت کردند.
فرماندار شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: ما منتظر ابلاغ این مصوبه از بانک مرکزی به بانک صادرات هستیم و در صورت ابلاغ آن، این موضوع اجرایی خواهد شد.
رئیس شورای مسکن دامغان تصریح کرد: 784 واحد مسکن مهر دامغان از بانک صادرات تسهیلات دریافت کردند.
وی اضافه کرد: شهرداری دامغان نیز باید کار آسفالت و زیرسازی تمام خیابان‏های اصلی مسکن مهر سنتی و صنعتی‏ساز را تا 10 روز آینده به اتمام برساند.
علی‏آبادی هم‌چنین از افتتاح و بهره‏برداری از تعدادی دیگر از واحدهای مسکن مهر در شهرستان دامغان در ایام‏الله دهه مبارک فجر خبر داد.
وی گفت: دو کمیته فنی در شورای مسکن شهرستان دامغان تشکیل شده و کار فرآیند اداری نقل و انتقالات امور اسناد مالکیت و عرصه اعیان و عرصه و صدور اسناد را برعهده خواهند داشت.
انتهای پیام/‌ش30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول