اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شعب موسسه مالی اعتباری مهر مازندران:

بانکداری اسلامی در موسسه مالی اعتبار مهر محقق شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور شعب موسسه مالی اعتباری مهر استان مازندران گفت: پرداخت سود قطعی مشتریان از سوی موسسه مالی اعتباری مهر گامی برای تحقق بانکداری اسلامی است.

بانکداری اسلامی در موسسه مالی اعتبار مهر محقق شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسنعلی هدایت در نخستین همایش حساب آب و آینه(خشت اول) که در مرکز استان مازندران برگزار شد با بیان اینکه هدیه مقام معظم رهبری به موسسه مالی اعتباری مهر موجب گشایش قرض‌الحسنه بسیجیان شد، بیان داشت: هم‌اکنون بعد از گذر از قرض‌الحسنه، موسسه مالی اعتباری مهر شکل گرفت و گام‌های نخست را برای تبدیل به بانک شدن با عنوان بانک مهر اقتصاد برداشته‌ایم که بتواند خدمات گسترده‌تری را در سطح کشور بردارد.
وی اعتماد مردمی را توفیق پیشرفت در کار دانست و گفت: هم اکنون پیشرفتی را که موسسه مالی اعتباری مهر کسب کرده است لطف خداوند و اعتماد مردمی به این بنگاه اقتصادی بوده است.
هدایت یکی از ویژگی‌های موسسه مالی اعتباری مهر را خدمات الکترونیکی عنوان کرد و یادآورشد: موسسه مالی اعتباری مهر در بحث خدمات الکترونیکی رفاه مشتریان را در نظر گرفته و بستر مناسبی را برای برداشت روزانه یک میلیون تومان پول از سیستم الکترونیکی فراهم کرده است.
مدیرکل امور شعب موسسه مالی اعتباری مهر استان مازندران افزود: 42 شعبه موسسه مالی اعتباری مهر مجهز به دستگاه"ای تی ام" است و مشتریان می‌توانند مبالغ روزانه خود را برداشت کنند.
وی با اشاره به اینکه دغدغه برخی از متدینان بحث ربا در سیستم بانکی است، خاطرنشان کرد: موسسه مالی اعتباری مهر بانکداری اسلامی را اجرا خواهد کرد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول