اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر امور شعب بانک مسکن مازندران خبر داد:

مشارکت بانک مسکن در 5 هزار واحد مسکن مهر مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک مسکن مازندران از اجرای پنج هزار و 15 واحد مسکن مهر با مشارکت بانک مسکن در این استان خبر داد.

مشارکت بانک مسکن در 5 هزار واحد مسکن مهر مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمیدرضا رحیم‌نژاد صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن 541 واحدی آمل با اشاره به اینکه قریب به 9 هزار پرونده برای مسکن مهر با مشارکت بانک مسکن در کشور تشکیل شده است، اظهار داشت: از این میزان تعداد ۵ هزار و 15 واحد نیز در مازندران در حال ساخت و آماده‌سازی است.
وی با اعلام اینکه هزار و 671 واحد مسکن مهر از سوی بانک مسکن در مازندران در حال آماده ‌سازی است، ابراز داشت: سه هزار و 344 واحد نیز در حال بهره‌برداری و یا ساخت قرار دارد.
رحیم‌نژاد با تاکید بر اینکه شهرستان آمل بیشترین واحدهای مسکن استان را در خود جای داده، تصریح کرد: مسکن مهر 541 واحدی آمل که بزرگ‌ترین مجتمع مسکن مهر این شهر محسوب می‌شود دارای اختصاص اعتبار 736 میلیارد ریالی است.
این مسئول با بیان اینکه 451 واحد از این مجتمع با مشارکت بانک مسکن در حال احداث است، گفت: 90 واحد نیز با مشارکت بانک صادرات در حال ساخت است.
مدیر امور شعب بانک مسکن مازندران با اعلام اینکه تاکنون برای این مجتمع 500 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده، یادآور شد: این مجموعه پیشرفت فیزیکی 69 درصدی دارد.
به گفته وی میزان تسهیلات پرداختی به این مجموعه 14درصد بیشتر از پیشرفت کاری آن است.
مدیرکل ثبت اسناد مازندران نیز در  این جلسه تصریح کرد: براساس تفاهم‌نامه سازمان ثبت اسناد و نظام مهندسی کشور، از این پس نقشه‌برداری آپارتمان‌ها به این نظام واگذار شده است.
ولی عبدی کمیشانی با اعلام اینکه برای یکسا‌ن‌سازی صدور سند مالکیت نیز این سند به صورت تک برگی صادر می‌شود، اذعان داشت: این امر در جلوگیری از کلاه‌برداری و جعل موثر است.  
انتهای‌ پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول