اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

غدیر سند اعتبار تشیع است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمیرم گفت: شیعه با غدیر هویت پیدا می‌کند و غدیر سند اعتبار تشیع است.

غدیر سند اعتبار تشیع است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حبیب‌الله موسوی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشن غدیر و گرامیداشت دهه ولایت اظهار کرد: غدیرخم حقیقت، شرافت و کرامت امت اسلامی است.

وی با بیان اینکه غدیر استمرار خط رسالت در پرتو ولایت حضرت علی(ع) است، افزود: با واقعه غدیر دین مبین اسلام کامل‌تر شد.

امام جمعه سمیرم دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای تبلیغ، ترویج و حمایت از ولایت فقیه دانست و اظهار کرد: واقعه غدیرخم بخشی از تاریخ ارزشمند اسلام است که اهمیت ولایت و رهبری را در جوامع اسلامی نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: غدیر بخشى از زمان، و یا قطعه‌اى از زمین نیست، بلکه غدیر، استمرار رسالت پیامبر اکرم(ص) براى تمام ملت‌ها و امت‌ها در امتداد تاریخ بشر است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: ولایت از نعمت‌های بزرگی است که نصیب ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی شده و تمسک به آن، نظام را در برابر همه توطئه‌ها مصون نگه داشته است.

وی با استناد به آیات قرآن کریم خاطر نشان کرد: واقعه غدیرخم تجلی و مظهر حقیقی اکمال و اتمام دین است که در واقع نقشه راه را برای مسلمانان ترسیم کرده است.

امام جمعه سمیرم بر اهمیت برگزاری باشکوه مراسم‌های دهه امامت و ولایت تاکید کرد و گفت: نسل جوان امروز ما باید بیش از پیش با عید غدیرخم آشنا شوند و باید با برگزاری برنامه‌های متعدد و با شکوه این عید سعید و خجسته را گرامی بداریم.

وی اضافه کرد: بدون شک عید غدیر یکی از اعیاد بزرگ است و هیچ روزی در طول سال، فرخنده‌تر و مبارک‌تر از این روز مقدس نزد شیعیان اهل بیت(ع) نیست.

موسوی ادامه داد: شیعه با غدیر هویت پیدا می‌کند و غدیر سند اعتبار تشیع است.

وی اضافه کرد: پیام غدیر پیام رستگاری، سعادت، ارج نهادن به کرامت انسانی، آزادشدن انسان‌ها از قید و بندهای مادیت و دل سپردن در عبودیت و بندگی خدا است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول