اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

دست مرد خدا در غدیرخم به امر خدا بالا رفت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: دست مرد خدا در غدیرخم به امر خدا بالا رفت.

دست مرد خدا در غدیرخم به امر خدا بالا رفت
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم جشن عید غدیر به همت تشکل پیروان خط امام و رهبری، عصر امروز در تالار شهرداری کرمانشاه، برگزار شد.
محمد کرمی راد، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، گفت: غدیر واقعه‌ای است که همه علما و مفسرین و بزرگان دین در شیعه وسنی، در تفاسیر مختلفی به آن اشاره کرده‌اند و در واقعه غدیر خم دست مرد خدا به امر خدا بالا می رود.
کرمی راد افزود: ما مسلمانان مشترکات زیادی داریم مثل توحید، قرآن، رسول و معاد و در واقع در اصول تفاوتی نداریم.
وی ادامه داد: در ویژگی‌های شخصیت حضرت علی(ع)، فضائل بسیار بالایی وجود دارد و در این موضوع اجماع هست.
کرمی راد در بخش دیگری از سخنانش افزود: قرآن به وحدت بسیار تاکید کرده است و ما باید مانند گذشته با هم متحد باشیم و برای اعتلای دین تلاش کنیم.
وی با اشاره به وقایع صدر اسلام، گفت: وقتی پیامبر اسلام به مدینه هجرت کرد، کفار او را محاصره کرده بودند، از شر قوم یهود و منافقین در امان نبود، مشرکین نقشه کشیدند در بین مسلمانان تفرقه بیندازند و امروز هم استعمار بیدار است و ما مسلمانان وظیفه داریم در جهت بصیرت‌دهی خود و دیگران کوشا باشیم و احکام دین را فرا بگیریم.
نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سفر پر خیر و برکتشان به کرمانشاه، در جمع علمای شیعه وسنی به خوبی این موضوع را تجزیه و تحلیل کردند و به وحدت برادران شیعه و سنی تاکید کردند.
وی تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند هر آنچه رسالت رسول خدا برای تبلور عینی در جهان و زندگی برادرانه انسان‌ها بوده است را به هم بزنند و وظیفه برادران شیعه وسنی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری این است که موضوعات مشترک را با هم دنبال و مطرح کنند و بر اساس مشترکات، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند؛ چرا که دشمنان اسلام به دنبال بهم زدن اتحاد مسلمانان هستند و البته ملت با حضور وفادار خود به نظام و انقلاب نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اذعان کرد: جنگ نرم با ابزار تبلیغاتی خود و با جنگ روانی در مقابل ماست و در فتنه 88 آثار شوم آن را دیدیم؛ همچنین جریان انحرافی و جریان های هدایت شده از خارج نیز از این جمله این آثار شوم است، اما پیشرفتهای ما استعمارگران دنیا را عصبانی کرده است ودنیای استکبار هزینه های هنگفتی از طرق مختلف و از طریق رسانه‌ها برای تفرقه افکنی در بین مسلمانان متحمل می شود.
وی گفت: دنیا سرایی است که امتحان می‌شویم. شیعه، سنی و اهل حق براساس معیارهای اصولی و اعمالشان سنجیده می شوند و قرآن برای نجات بشریت آمده است و عمل به قرآن موجب سعادت انسان می‌شود.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول