اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار خراسان جنوبی:

ولایت فقیه چکیده رسالت غدیرخم است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه غدیر تبلور رسالت پیامبر اسلام است، گفت: امروز ولایت فقیه چکیده رسالت غدیرخم است.

ولایت فقیه چکیده رسالت غدیرخم است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید شامگاه شنبه در آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی روستای عباس‌آباد دشت از توابع شهرستان قاین در جمع مردم این روستا با بیان اینکه واقعه غدیرخم دارای ابعاد مختلف و جهات متنوع در تاریخ اسلام است، اظهار داشت: بدون تردید نمی‌توان مقطعی را در تاریخ پیدا کرد که به لحاظ اطمینان وقوع و اعتماد راویان استحکام بی‌نظیری را مانند واقعه غدیر داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه غدیرخم متعلق به تمامی جهان بشریت است، افزود: غدیرخم تکمیل و نقطه تمام ادیان الهی است.
استاندار خراسان جنوبی انقلاب اسلامی را متعلق به تمامی ادیان الهی، مذاهب و جامعه بشریت دانست و ادامه داد: اسلام نقطه کمال ادیان الهی است و در غدیرخم این کمال به نتیجه رسیده است.
رشید، ابلاغ پیام غدیر و فرهنگ امامت را از بزرگ‌ترین وظایف مبلغان دینی عنوان کرد و ادامه داد: غدیر، امامت و ولایت و حلقه وصل تمام بندگان با خداوند است.
وی غدیرشناسی را نقطه اوج امام شناسی دانست و تصریح کرد: باید ابعاد مختلف آن را مدنظر قرار داد.
مقام عالی دولت در استان حرکت‌ها، جنبش‌ها و قیام‌های موجود در منطقه و جهان را منبعث از تفکر واقعه غدیر دانست و گفت: امروز تفکر غدیر جهانی شده و بنابراین باید در راستای احیای تفکر غدیر تلاش کنیم.
رشید با اشاره به برگزاری نخستین همایش ملی زرشک و عناب در استان بیان کرد: امید است در بحث زعفران، زرشک و عناب به خوبی وظیفه خود را انجام  و باید در راستای رشد و توسعه بخش کشاورزی از روش‌های علمی جدید به ویژه در بحث زرشک، زعفران و عناب استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه فلسفه وجودی مسؤلان کمک به مردم است، افزود: تمامی مسؤلان مکلف هستند کمک به توده‌های مردم در روستاها و شهرها را سرلوحه کار خود قرار دهند.
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مشکل قنات روستای عباس‌آباد دشت گفت: مشکل قنات این روستا نیز توسط سازمان جهادکشاورزی استان برطرف می‌شود.
رشید با اشاره به اجرا نشدن طرح هادی در این روستا قول مساعد برای اجرا و عملیاتی شدن طرح هادی این روستا داد تا در سال آینده به اتمام برسد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 12 روستا در شهرستان قاین گازرسانی شده‌اند، یادآور شد: شش روستای دیگر در مرحله گازرسانی  قرار دارند.
انتهای پیام/ح20   
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول