اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز عید غدیر؛

واقعه غدیرخم در گناباد بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی گناباد مصوب شد شورای فرهنگی با محوریت دهه ولایت تشکیل و واقعه غدیر خم در روز عید بازسازی شود.

واقعه غدیرخم در گناباد بازسازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، در چهل و ششمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی که عصر دیروز در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع ولایت، برگزاری جشن فارغ‌التحصیلی، برگزاری کرسی آزاداندیشی و برگزاری اردوهای داخل شهرستان در طول دهه ولایت تصویب شد.
مصوب شد سخنرانی مقام معظم رهبری و خطبه غدیر در کرمانشاه درباره ولایت فقیه تنظیم و به دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش ارائه شود.
مصوب شد شورای فرهنگی با محوریت دهه ولایت تشکیل و واقعه غدیر خم در روز عید بازسازی شود.
برگزاری مسابقه از خطبه غدیر و سخنرانی رهبری، برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع ولایت فقیه و برگزاری نمایشگاه با موضوع ولایت از دیگر مصوبات جلسه بود.
مکاتبه با اداره اوقاف برای ارائه بسته‌های عکس برای راه‌اندازی نمایشگاه در همه امامزاده‌ها و مساجد محوری و برگزاری مراسم جشن در امام‌زاده‌ها، تهیه بروشور و تراکت از موقوفه‌های عید قربان و غدیر و برگزاری مراسم جشن ویژه سادات در شهرستان از دیگر مصوبات جلسه بود.
مقرر شد نمایشگاه هنرهای تجسمی و نمایشگاه کتاب قربان تا غدیر برگزار شود و مراسم شب شعر غدیر و اجرای برنامه‌های متنوع توسط دو موسسه هنری وابسته پیگیری شود.
مصوب شد جشن در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، فضاسازی اداره، سرکشی از خانواده‌های سادات هنرمند و تاکید در جلسه توجیهی مسئولان کانون‌ها مبنی بر گرامیداشت دهه ولایت انجام شود.
چراغانی سطح شهر و میادین، نصب بنر و پرده، اجرای برنامه‌های داخلی و قرار دادن بیلبورد سطح شهرستان در مناسبت‌های مذهبی به اعضای ستاد ساماندهی از دیگر مصوبات جلسه بود.
مصوب شد گفتمان ولایت در این روزها برگزار شود و مقالات دانش‌آموزی جمع‌آوری و اعزام مبلغ و جشن در مساجد انجام شود.
افتتاح خانه عالم و برگزاری مراسم شبی با قرآن از دیگر مصوبات جلسه بود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول