اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

واقعه غدیر‌خم در شهرکرد بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت واقعه غدیر‌خم در شهرکرد بازسازی می‌شود.

واقعه غدیر‌خم در شهرکرد بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی صبح امروز در نشست ستاد غدیر این شهرستان، اظهار داشت: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برنامه‌های محوری و جذاب متمایز از سال‌های گذشته در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مسابقه خطبه ارزشمند غدیر، بازسازی واقعه غدیر خم، اجتماع بزرگ غدیریون استکبارستیز، برگزاری همایش امام علی(ع) و بیداری اسلامی، جشن بزرگ میلاد نور(ولادت امام هادی (ع)) و برگزاری نماز وحدت ویژه کارکنان دولت و... از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

کاظمی بزرگداشت دهه امامت و ولایت را فرصت مناسبی برای تبیین و تعمیق این جایگاه مهم اسلامی در جامعه دانست و افزود: پس از واقعه غدیر و برگزیده شدن حضرت علی(ع) به عنوان جانشین پیامبر(ص) نقشه دشمنان اسلام که شعارشان بی‌دینی و نابودی این دین مبین بود، نقش برآب شد.

فرماندار شهرستان شهرکرد دهه امامت و ولایت را فرصتی دانست تا با اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر بتوان در تبیین این جایگاه مهم اسلامی در جامعه گام برداشت، گفت: ایجاد فضای مناسب معنوی و شورانگیز دینی در راستای تبیین جایگاه امامت و ولایت از دیگر اهداف این ستاد به شمار می‎رود.

وی بر ضرورت مشارکت همه قشرهای جامعه در برنامه‌های دهه امامت و ولایت تاکید کرد و ادامه داد: بر همین اساس تدوین و اجرای برنامه‌ها به گونه‌ای پیش‌بینی شده تا همه قشرها و آحاد مختلف جامعه در این برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

کاظمی خاطرنشان کرد: دهه امامت و ولایت باید هر سال با شکوه و با عظمت برگزار شود، چرا که شناساندن مکتب اهل بیت به ویژه امیرالمومنین(ع) در راستای حدیث غدیر یکی از اهداف اصیل فرهنگی ماست که باید به آن جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول