اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری مشهد:

30 نقطه مشهد در شب عید غدیرخم نورافشانی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از نور افشانی 30 نقطه مشهد در شب عید غدیرخم خبر داد.

30 نقطه مشهد در شب عید غدیرخم نورافشانی می‌شود

علی اکبر عصارنیا ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد همزمان با دهه ولایت برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است و به ‌صورت گسترده اجرا می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های این دهه یادآور شد: ویژه‌برنامه‌های جشن‌های متناسب با دهه ولایت و همچنین اجرای تئاتر مفهومی به مدت 7 شب در سالن مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد از جمله این برنامه‌ها است.

عصارنیا عنوان کرد: برای این جشن‌ها و همچنین تئاتر مفهومی، پیش‌بینی حضور نزدیک به 20 هزار نفر را داشته‌ایم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد عنوان کرد: به همین مناسبت، در زمینه اکران و فضاسازی شهری نیز فعالیت‌های مناسبی انجام شده است که از این میان می‌تـوان به فضاسازی شهری در متراژ 5 هزار مترمربع اشاره کرد.

عصارنیا تصریح کرد: همچنین در شب عیدغدیرخم 30 نقطه مشهد به‌صورت همزمان نورافشانی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد زمان اجرای نورافشانی را ساعت 20 عنوان کرد و یادآور شد: علاوه بر این، نمایشگاهی نیز در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود و قرار است در این نمایشگاه تشکل‌های مختلف، توانمندی‌های خود را در عرصه فعالیت‌های فرهنگی با محوریت غدیر به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: تشکل‌ها می‌توانند ایده‌های خود در ارتباط با سیره اجتماعی حضرت علی(ع) را در این نمایشگاه ارائه کنند و در پایان از 10 طرح برتر از سوی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، تقدیر و بودجه‌ای برای عملی‌سازی آنها در نظر گرفته می‌شود.

مدیرعامل  سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد در پایان تصریح کرد: علاوه بر این، غرفه‌ای نیز برای فروش محصولات فرهنگی با محوریت غدیر در نظر گرفته شده است و در آن محصولاتی مانند کتاب و سی دی عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول