اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برای نخستین بار؛

ویژه‌نامه غدیرخم در پایگاه حوزه منتشر شد

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار ویژه‌نامه هجدهم ذی‌الحجه سالروز ولایت حضرت علی بن ابیطالب (ع) در واقعه مهم غدیر‌خم به همت محققان و پژوهشگران پایگاه حوزه در فضای مجازی عرضه شد.

ویژه‌نامه غدیرخم در پایگاه حوزه منتشر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، مدیر ارتباطات این مرکز هدف از تولید و ارائه این ویژه‌نامه را ارادت به ساحت مقدس امیرالمومینن حضرت علی (ع) و تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان عنوان کرد.
اکبر پوستچیان ادامه داد: این ویژه‌نامه مناسبتی در قالب 26 مطلب با محوریت امام علی(ع) و واقعه غدیر از هم‌ اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
وی بیان کرد: "دانشنامه امام علی (ع)"، "حدیث غدیر‌خم"، "حجة الوداع و واقعه غدیر‌خم"، "غدیر در آینه شعر و ادب"، "متن کامل خطبه غدیر‌خم با ترجمه فارسی"، "عید سعید غدیر‌خم"، "واقعه غدیر"، "موقعیت جغرافیایی غدیر خم"، "در غدیر چه گذشت؟"، "غدیر در قرآن"، "چهل حدیث غدیر" و "غدیر در سیره اهل بیت (ع)" از جمله عناوین این ویژه نامه است.
عضو انجمن روابط عمومی ایران اظهار کرد: "غدیر از زبان حضرت زهرا(س)"، "مهدی علیه السلام در آیینه خطبه غدیر"، "غدیر خم و معراج"، "آداب غدیر از نگاه روایات"، "غدیر‌خم و سقیفه بنی ساعده (مشابهات، مفروضات و استنادات)"، "نقد دیدگاه‌های اهل سنّت درباره حدیث غدیر"، "کمال دین در جمال ولایت / عید غدیر" از دیگر عناوین ویژه نامه غدیر هستند.
پوستچیان "فقه غدیر" و "گلستان غدیر" را از عناوین دیگر این ویژه نامه برشمرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند مطالبی از جمله "غدیرتجلی و تداوم حکومت اسلامی"، "پیمان ولایت(عید غدیر)"، "از غدیر تا عاشورا"، "غدیر در شعر و ادب فارسی" و "غدیر در نگاه شاعران" را در این ویژه‌نامه مورد مطالعه قرار دهند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول